Cervelo R3 frame of Canyon Ultimate CF SLX
Hallo,
Kan mij iemand helpen, ben al een tijdje aan het twijfelen tss de Cervelo R3 2010 of Canyon Ultimate CF SLX.
Bij de Cervelo R3 2010 ben ik bang van scheuren en breuken in frame!
Hebben jullie ervaring met 1van deze 2 fietsen?
Grtz.
Kan mij iemand helpen, ben al een tijdje aan het twijfelen tss de Cervelo R3 2010 of Canyon Ultimate CF SLX.
Bij de Cervelo R3 2010 ben ik bang van scheuren en breuken in frame!
Hebben jullie ervaring met 1van deze 2 fietsen?
Grtz.
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Waarom ben je bang voor scheuren?
Je heb zoieso toch garantie.
Je heb zoieso toch garantie.
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Maar waarom denk je dat juist de R3 zou breken.
Als je verstand van fietsen heb en weet wat je wil kan je naar vos.
Anders zou ik t niet doen.
Als je verstand van fietsen heb en weet wat je wil kan je naar vos.
Anders zou ik t niet doen.
Ik Rijd met de R3 2010. Ik ben overigens totaal niet bang voor breuken of iets dergelijks. En als dat wel gebeurt kom ik daar zeker uit met mijn FM. Kwestie van vertrouwen dus. Ik zou wel het grote Vos topic eerst even doorlezen !
fijne fiets btw die R3. de Canyon ken ik niet, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal
fijne fiets btw die R3. de Canyon ken ik niet, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master
Ik heb een winkelhaak in mijn zitbuis gehad, na 1 week. Is onder garantie keurig opgelost met een nieuw frame (door Hopmans). Ik rijd nu al weer anderhalf jaar probleemloos.
Frame breuk komt zeker voor bij carbon frames (maar ook bij andere merken. Het aangename is dat die garantie levenslang is; dit is gedaan om de consument vertrouwen in het product te laten hebben.
Frame breuk komt zeker voor bij carbon frames (maar ook bij andere merken. Het aangename is dat die garantie levenslang is; dit is gedaan om de consument vertrouwen in het product te laten hebben.
daj schreef:In verband met garantie e.d. zou ik de Cervélo zeker niet bij Vos kopen maar bij een fietsenwinkel die wél weet wat het woord "service" betekent.
Als je alleen een frame koopt komt het met die garantie wel goed hoor. Het staat geregistreerd bij de fabriek zelf, op naam. Maar zoals Japie al zegt: als je niet weet wat je wilt en er zelf niet al te veel verstand van hebt, kan je beter naar een echte FM gaan en niet naar Vos.