Beste allemaal,
Stel, je rijdt geregeld woon/werk door weer en wind. Snelheid is iets minder van belang, als je het maar droog houdt.
Ik heb nu getest met overschoenen, maar die liepen vol hoe strak ik alles ook vastmaakte. Wie heeft er ervaring met schoentypen die het langer volhouden voordat ze doorweekt zijn?
En zijn er nog tips vwb de fietsbroek?
Aub in beide gevallen merk/model en ervaringen!
mvg krek
echt droge schoen?
Heb nog nooit iets gehad dat echt droog bleef.
Compromis tussen buiten droog en dus binnen nat en andersom en vice versa bestaat nog steeds bij fysieke inspanningen, ondanks de technische stoffen die er zijn.
Goede vochtafvoer bestaat natuurliikk wel maar dat kun je overal vinden.
Compromis tussen buiten droog en dus binnen nat en andersom en vice versa bestaat nog steeds bij fysieke inspanningen, ondanks de technische stoffen die er zijn.
Goede vochtafvoer bestaat natuurliikk wel maar dat kun je overal vinden.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
Ik ben niet zo dol op die SIDI's, krijg vreselijke zweetvoeten in die dingen.
Ik gebruik toch gewoon een paar overschoenen. Ook handig als het 's ochtends koud is en 's middags de zon schijnt.
Zo'n regenpakbroek werkt wel, om de regen buiten te houden, maar je zweet je te barste in die dingen dus wordt je alsnog nat van binnen -:)
Overigens valt het mij altijd weer op dat ik toch veel minder vaak in de regen rijdt dan ik had gedacht.
Ik gebruik toch gewoon een paar overschoenen. Ook handig als het 's ochtends koud is en 's middags de zon schijnt.
Zo'n regenpakbroek werkt wel, om de regen buiten te houden, maar je zweet je te barste in die dingen dus wordt je alsnog nat van binnen -:)
Overigens valt het mij altijd weer op dat ik toch veel minder vaak in de regen rijdt dan ik had gedacht.
Heb zelf winterschoenen van northwave. Probleem is zoals eerder opgemerkt dat het water van bovenaf erin loopt, m.n. het gevolg van opspattend water vanaf het voorwiel tegen je benen aan.
Vanaf onderaf wel droog, wat je met overschoenen niet hebt.
Vanaf onderaf wel droog, wat je met overschoenen niet hebt.
-
- Forum-lid HC
Mogen het ook sokken zijn die je droog houden? Want de seal skins werken echt. alleen ja als het water er vanaf boven in kan lopen dan worden die ook nat
Ja het zal wel vreselijk fout liggen bij jullie Maar ja dan toch maar......... naast fietser ben ik al ruim twintig jaar golfspeler! Hoe kleiner de bal hoe groter de.......... We hebben van die flappen op die schoenen, tegen regen van bovenaf en voor onder/binnen goretex nooit gezien?? Hahaha dan mis pas wat.