Nieuwe Wedstrijdfiets Time VXRS!!!!!
Hallo,
Ik ga de ultieme fiets op dit forum bouwen met behulp van proffesionele mensen!
Ik zal jullie als het allemaal lukt door middel van foto's laten meekijken tijdens de opbouw van dit ultieme frame! Hieronder alvast wat specificaties van het frame en onderdelen.
Puzzel: Jullie mogen raden wat het eindgewicht ongeveer zal worden!
Frame:
Time VXRS Ulteam Worldstar 2008 57cm c-t
Stuur:
Cinelli Ram Spider
Bidonhouders:
Cinelli Ram bottlecage
Zadelpen:
Cinelli Ram
Crank:
FSA K-Force Light mega exo ceramic lagers
en met Rotor Q-rings 53-39
Remhoeven:
KCNC C-brakes zwart
Cassette:
Recon titanium 10-speed cassette
Ketting:
KMC X10SL ketting
Achterderrailleur:
Campagnolo Record Carbon
Voorderrailleur:
Campagnolo Record Carbon
Derrailleur-wielen:
KCNC Ceramic wit
Shifters:
Campagnolo Record Ergopowers
Wielen:
Campagnolo Bora Ultra
Pedalen:
Time RXS Ulteam Titan Carbon
Tot snel!!!
Ik ga de ultieme fiets op dit forum bouwen met behulp van proffesionele mensen!
Ik zal jullie als het allemaal lukt door middel van foto's laten meekijken tijdens de opbouw van dit ultieme frame! Hieronder alvast wat specificaties van het frame en onderdelen.
Puzzel: Jullie mogen raden wat het eindgewicht ongeveer zal worden!
Frame:
Time VXRS Ulteam Worldstar 2008 57cm c-t
Stuur:
Cinelli Ram Spider
Bidonhouders:
Cinelli Ram bottlecage
Zadelpen:
Cinelli Ram
Crank:
FSA K-Force Light mega exo ceramic lagers
en met Rotor Q-rings 53-39
Remhoeven:
KCNC C-brakes zwart
Cassette:
Recon titanium 10-speed cassette
Ketting:
KMC X10SL ketting
Achterderrailleur:
Campagnolo Record Carbon
Voorderrailleur:
Campagnolo Record Carbon
Derrailleur-wielen:
KCNC Ceramic wit
Shifters:
Campagnolo Record Ergopowers
Wielen:
Campagnolo Bora Ultra
Pedalen:
Time RXS Ulteam Titan Carbon
Tot snel!!!
Één dag niet gefietst, is een dag niet geleeft
!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Al die losse exotische onderdelen maken het geheel druk, maar ik weet niet hoe dit frame er uitziet en of het daarbij past(kan me dus niet voorstellen).
Weet niet goed wat ik van dit topic moet vinden. Hopelijk is dit niet de nieuwe trend om allerlei semi exclusieve aankopen gepimpt met een allegaartje van hoogwaardig materiaal in aparte topics te gaan openen.
Tenslotte hebben deze topic starten en die van die zelfbouw cervelo een grote overeenkomst in hun 'handtekening', toeval?
Weet niet goed wat ik van dit topic moet vinden. Hopelijk is dit niet de nieuwe trend om allerlei semi exclusieve aankopen gepimpt met een allegaartje van hoogwaardig materiaal in aparte topics te gaan openen.
Tenslotte hebben deze topic starten en die van die zelfbouw cervelo een grote overeenkomst in hun 'handtekening', toeval?
Alstublaft.
- de zwarten
- Forum-lid HC
en op wat gaat gij zitten? Een cinelli ram zit echt niet zo lekker hoor ;-P
Als je de ultieme fiets wil bouwen, moet je toch echt lightweights onder je fiets steken, willens nillens!
...zei de zwarten-die-niets-tegen-bora's-heeft.
ps: professioneel, oftewel: ene frak en twee schoenen, zo hebben ze het mij geleerd...
ow ja, het gewicht: frame 1000g, vork 310g, balhoofd 70g, ram 400g, zadelpen 180g, zadel 150g, groep 2200g, wielen 1300g, tubes 380g, pedalen 250g, nog wat vet en wat kabels en lint, en ik kom ruwweg op 6.5 kg.
Als je de ultieme fiets wil bouwen, moet je toch echt lightweights onder je fiets steken, willens nillens!
...zei de zwarten-die-niets-tegen-bora's-heeft.
ps: professioneel, oftewel: ene frak en twee schoenen, zo hebben ze het mij geleerd...
ow ja, het gewicht: frame 1000g, vork 310g, balhoofd 70g, ram 400g, zadelpen 180g, zadel 150g, groep 2200g, wielen 1300g, tubes 380g, pedalen 250g, nog wat vet en wat kabels en lint, en ik kom ruwweg op 6.5 kg.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®