Hallo,
ik heb een hoop op het net gelezen over bovenstaande fiets. Ik wil deze fiets binnenkort gaan aanschaffen. Weet iemand op het forum hier het verschil tussen het 2010 en 2011 model? Ik kan het niet achterhalen. Mijn dank zou groot zijn als iemand het verschil kan vertellen.
gr walter
Colnago clx 2.0 2010 /2011
-
longberryharrar
- Forum-lid
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 17 feb 2011 21:03
-
longberryharrar
- Forum-lid
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 17 feb 2011 21:03
Keej, bedankt Roos 69,
haha oude model dus kopen, cheaper, mijn wielen zijn volgende week klaar, daarna fiets kopen, post foto van mijn fiets astie klaar is.
gr Walter
haha oude model dus kopen, cheaper, mijn wielen zijn volgende week klaar, daarna fiets kopen, post foto van mijn fiets astie klaar is.
gr Walter
-
gerrit-1963
- Forum-lid
- Berichten: 483
- Lid geworden op: 07 aug 2009 23:20
we zijn benieuwd naar de foto's
mooie fiets die clx 2.0
mooie fiets die clx 2.0
-
anniversary
- Forum-lid
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09
Er is niet echt veel verschil ,grootste verschil is dat de achterremkabel bij model 2011 door het frame loopt.
Daar zal je niet veel van merken tijdens het fietsen.
Daar zal je niet veel van merken tijdens het fietsen.
Groetjes
-
anniversary
- Forum-lid
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09
Groetjes
-
longberryharrar
- Forum-lid
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 17 feb 2011 21:03
Nou, ik heb de enige verschillen ontdekt.
Verkooppunten in NL spreken over de CLX 2.0 2010 en 2011. Dat is onjuist. (Pas idd op, niet verwarren met de CX-1, een ander en aanmerkelijk duurder model).
Het betreft hier niet de modellen 2010 en 2011, maar de modellen 2009 en 2010. Seizoen 2009 - 2010, toen had je de Colnago CLX. Seizoen 2010 - 2011 had je opvolger, de Colnago CLX 2.0.
Verschil voor zover ik van foto's kan afleiden betreft de balhoofdbuis.De CLX heeft nmm geperste cups in de balhoofdbuis, terwijl de CLX 2.0 een (semi)geintegreerd balhoofd heeft.
Een ander verschil betreft aan de binnenkant van de buizen, zie hier:
http://road.cc/content/news/6278-sneak- ... road-range
Daarbij is ook, zoals eerder in dit draadje aangegeven, het verfwerk en kleurstelling gewijzigd. Of de CLX 2.0 een merkbaar betere fiets is geworden, heb ik vooralsnog niet kunnen vinden.
Verkooppunten in NL spreken over de CLX 2.0 2010 en 2011. Dat is onjuist. (Pas idd op, niet verwarren met de CX-1, een ander en aanmerkelijk duurder model).
Het betreft hier niet de modellen 2010 en 2011, maar de modellen 2009 en 2010. Seizoen 2009 - 2010, toen had je de Colnago CLX. Seizoen 2010 - 2011 had je opvolger, de Colnago CLX 2.0.
Verschil voor zover ik van foto's kan afleiden betreft de balhoofdbuis.De CLX heeft nmm geperste cups in de balhoofdbuis, terwijl de CLX 2.0 een (semi)geintegreerd balhoofd heeft.
Een ander verschil betreft aan de binnenkant van de buizen, zie hier:
http://road.cc/content/news/6278-sneak- ... road-range
Daarbij is ook, zoals eerder in dit draadje aangegeven, het verfwerk en kleurstelling gewijzigd. Of de CLX 2.0 een merkbaar betere fiets is geworden, heb ik vooralsnog niet kunnen vinden.
-
anniversary
- Forum-lid
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09
Swoosh schreef:Je plaatst een foto van een CX1
Het topic gaat echter over een CLX 2.0
Dat zijn twee verschillende fietsen.
Je hebt gelijk ,ik moet de topic titel beter lezen
:rolleye:
Groetjes
