Hallo,
ik ben op zoek naar een brommer of scooter om achter te trainen. Heb jij nog iets staan dat je wilt verkopen? Reageer dan even!
Dankjewel!
groetjes
brommer / scooter om achter te trainen
Heb je ook nog iemand nodig om hem te besturen of heb je dat al gesmurft? 

- de zwarten
- Forum-lid HC
als je er vlak achter rijdt krijg je niets binnen. Maar als je wil smurf je maar gratis achter mij aan, als ik tegen 40km/h aan het smurfen ben.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®

My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
Hoi,
Of deze Rompelberg setup. Kost wat smurfen maar dan smurf je ook als Speed Smurf
[img=http://www.gva.be/dossiers/-w/winterspe ... elberg.jpg]
Wel een hellempie op zou ik zeggen :p voor als je uit de slipstream wegvalt.
Maar even serieus. Ik zoek dan gewoon een fietspad/weg op waar de nodige brommers rijden en pik aan. Dit kan niet op alle wegen maar als het fietspad breed genoeg is en afgescheiden van autoverkeer dan kun je even lekker draaien op een hoge frequentie.
Mvg, Zorro
Of deze Rompelberg setup. Kost wat smurfen maar dan smurf je ook als Speed Smurf
[img=http://www.gva.be/dossiers/-w/winterspe ... elberg.jpg]
Wel een hellempie op zou ik zeggen :p voor als je uit de slipstream wegvalt.
Maar even serieus. Ik zoek dan gewoon een fietspad/weg op waar de nodige brommers rijden en pik aan. Dit kan niet op alle wegen maar als het fietspad breed genoeg is en afgescheiden van autoverkeer dan kun je even lekker draaien op een hoge frequentie.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
[quote="ZorroI"]Maar even serieus. Ik zoek dan gewoon een fietspad/weg op waar de nodige brommers rijden en pik aan. Dit kan niet op alle wegen maar als het fietspad breed genoeg is en afgescheiden van autoverkeer dan kun je even lekker draaien op een hoge frequentie.
Mvg, Zorro[/quote]
Dapper hoor. Ik geloof niet dat ik me prettig zou voelen op m'n fiets als ik achter een brommer rij die dat niet gewend is. Als de bestuurder schrikt of het niet in de gaten heeft en onverwacht snelheid mindert dan heb je een probleem.
Ik train dan toch liever achter een derny op de baan. Dan weet je zeker dat je allebei weet waar je mee bezig bent.
Mvg, Zorro[/quote]
Dapper hoor. Ik geloof niet dat ik me prettig zou voelen op m'n fiets als ik achter een brommer rij die dat niet gewend is. Als de bestuurder schrikt of het niet in de gaten heeft en onverwacht snelheid mindert dan heb je een probleem.
Ik train dan toch liever achter een derny op de baan. Dan weet je zeker dat je allebei weet waar je mee bezig bent.