Mag op slot, heb een fraai wrakje op de kop getikt....
Zoals de topictitel al zegt: ik ben op zoek naar een trainingsfiets.
Eentje waarmee ik, wanneer ik mijn mooie carbonnetje wil sparen, door weer en wind kan fietsen.
Wat ik zoek is:
1) een alu of stalen frame, ik ben 1.85 m met binnenbeenmaat 85 cm. Zal dus wel in de buurt van 60 cm hoogte worden.
2) fiets mag stevig gebruikt zijn, maar is nog wel geheel en al stijf. lak mag er mooi uit zien, minder mooi mag ook. Ik ga er niet mee naar concoursen. Het merk doet er wat mij betreft niet toe, dus no-name is ook okay.
3) Afmontage: bij voorkeur met STI's; Mag zonder wielen
5) Pedalen: zonder. Of eventueel met gewone SPD's (geen SL) of Time RS serie
6) Budget- indien staal en oud: tegenwaarde van een Oakley M-Frame (spliksplinternieuw) met een nieuwe grey lens.
Eventueel een frame-set met een losse shimano groep kan ook....
Reageren mag in dit topic of per PB. Ik woon in Zeist, dus regio midden des lands is wel zo handig ivm bezichtigen, maar is niet noodzakelijk.
slot
slot svp TKG: Trainingsfiets/ evt. ruilen tegen Oakley M-Fr
Ik zit er over te denken om een nieuwe fiets aan te schaffen waardoor mijn oude fiets weg kan. Koga Miyata Roadspeed, staal, 58cm, Shimano RSX afgemonteerd (voor triple, achter 7), velgen: Mavic XP11, Banden: Continental Grand prix. Er zit een klein beetje lakschade op de voorvork door een valpartij van de vorige eigenaar, verder netjes.
Als dit in de buurt komt van wat je zoekt dan kan ik binnenkort wel wat foto's maken. Overigens ben ik niet geïnteresseerd in je frame
Ik heb geen flauw idee wat mijn fiets nog waard is overigens.
Als dit in de buurt komt van wat je zoekt dan kan ik binnenkort wel wat foto's maken. Overigens ben ik niet geïnteresseerd in je frame