Is dit GEEN handel dan?
Zie deze link op het Forum.
Mijn respons aldaar was als volgt (welke ik zometeen daar weghaal aangezien het volgens mij hier hoort):
'Nu nog 1 keer gezeik over Eric en ik quote deze post als referentie. Als DIT geen reclame is dan weet ik het niet meer. Eric is voor minder beticht aangaande handel drijven op het Forum en nu zie ik zelfs Mods op deze post vrolijk meegaan.
Hoezo mijn bezwaar? Zie de openings post eens:
'TS-BIKES BIKE N° 001
Ik heb ( in samenspraak met Stephan Tytgadt - zaakvoerder TS-BIKES'
Waarbij 'TS-BIKES BIKE N° 001' in hoofdletters staat en de opmerking erna geeft aan dat de fiets bij TS-Bikes aangeschaft is. Als dit geen vette marketing welke volgens de Forum regels niet gewenst is dan weet ik het niet meer.
Zorro
Mijn respons aldaar was als volgt (welke ik zometeen daar weghaal aangezien het volgens mij hier hoort):
'Nu nog 1 keer gezeik over Eric en ik quote deze post als referentie. Als DIT geen reclame is dan weet ik het niet meer. Eric is voor minder beticht aangaande handel drijven op het Forum en nu zie ik zelfs Mods op deze post vrolijk meegaan.
Hoezo mijn bezwaar? Zie de openings post eens:
'TS-BIKES BIKE N° 001
Ik heb ( in samenspraak met Stephan Tytgadt - zaakvoerder TS-BIKES'
Waarbij 'TS-BIKES BIKE N° 001' in hoofdletters staat en de opmerking erna geeft aan dat de fiets bij TS-Bikes aangeschaft is. Als dit geen vette marketing welke volgens de Forum regels niet gewenst is dan weet ik het niet meer.
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, ik vind dat je wat overdrijft. Dit is niet meer dan een erg blij eigenaar van een nieuwe fiets. Jij verteld toch ook als je een erg goede deal hebt gemaakt of als een Fm je netjes hebt geholpen?
De vergelijking naar Eric is absoluut overtrokken en niet ter zake doende in dit geval. Ga je dan ook klagen als er positieve reacties staan over EvertseSport, Salden of Bike-Components? Je kunt ook overal zout op leggen.
De vergelijking naar Eric is absoluut overtrokken en niet ter zake doende in dit geval. Ga je dan ook klagen als er positieve reacties staan over EvertseSport, Salden of Bike-Components? Je kunt ook overal zout op leggen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het klopt dat we samen de onderdelen wat bepaald hebben, maar het herspuiten en het al dan niet gebruiken van mijn winkelnaam was volledig Frederik zijn keuze met mijn toelating.
Zou hij daarom zijn fiets niet mogen posten omdat er geen Trek, Scott of andere merknaam opstaat ?
En dat hij tevreden was, dat heb ik gemerkt gisteren ... laat hem toch.
Trouwens dat van Eric vond ik ook altijd fel overroepen, we zijn al zeer lang trouwe forummers en dan denk ik dat het normaal is dat we wat meer dan andere fms in aanraking komen met medeforummers.
En als dat dan in ons beide gevallen meestal positief is, des te beter zeker, dat betekent dat we goed bezig zijn, want de goedkoopste lbs vinden is niet altijd moeilijk, maar één die U uitstekende service tracht te bieden des te meer.
Zou hij daarom zijn fiets niet mogen posten omdat er geen Trek, Scott of andere merknaam opstaat ?
En dat hij tevreden was, dat heb ik gemerkt gisteren ... laat hem toch.
Trouwens dat van Eric vond ik ook altijd fel overroepen, we zijn al zeer lang trouwe forummers en dan denk ik dat het normaal is dat we wat meer dan andere fms in aanraking komen met medeforummers.
En als dat dan in ons beide gevallen meestal positief is, des te beter zeker, dat betekent dat we goed bezig zijn, want de goedkoopste lbs vinden is niet altijd moeilijk, maar één die U uitstekende service tracht te bieden des te meer.
ik zie het ook niet als reclame. De koper is tevreden over zijn fiets en zijn FM en pronkt nu met zijn speeltje op het forum.
Het wordt pas reclame als alleen de mogelijkheid wordt getoond om een bepaald product ergens te kopen. Als dat betreffende product ook nog eens zwaar aangeprijst zou worden en er geen (spontaan ingestuurde) ervaringen bijstaan van mensen die het gekocht hebben, dan is er sprake van reclame.
Het wordt pas reclame als alleen de mogelijkheid wordt getoond om een bepaald product ergens te kopen. Als dat betreffende product ook nog eens zwaar aangeprijst zou worden en er geen (spontaan ingestuurde) ervaringen bijstaan van mensen die het gekocht hebben, dan is er sprake van reclame.
Live fast; die young. mijn blog
Ik vind het ook niet storend. Het zijn leden die al heel lang posten en veel interessante info kunnen geven omdat ze nu toevallig in de sector zitten. Het feit dat andere leden dan bij hun kopen is omdat ze vertrouwen wekken en dat is iets anders dan geleid worden door reclame.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Worden we nu niet roomser dan de paus? Gaan we nu bij elke post die ook maar lijkt op spam meteen roepen "dit is spam". Ik vind dat FM als Stephan en Eric gezien het feit dat ze hier heel vaak mensen helpen best een beetje krediet mogen krijgen.
Dit is geen spam, topic starter is erg blij met zijn fiets en met de FM ,het zou anders zijn wanneer TS-biker het hier gepost zou hebben,dan zou je je bedenkingen kunnen hebben
het gaat hier om een tevreden klant ,als we deze post als spam gaan betitelen dan zou geeneen eigen merk fiets meer kunnen hier
ik ben het wel met je eens dat Ts bikes onnodig groot gepost is maar zoals gezegd we kunnen overal wel zout op gaan leggen
het gaat hier om een tevreden klant ,als we deze post als spam gaan betitelen dan zou geeneen eigen merk fiets meer kunnen hier
ik ben het wel met je eens dat Ts bikes onnodig groot gepost is maar zoals gezegd we kunnen overal wel zout op gaan leggen
-
- Forum-lid
[quote="BigM"]Dit is geen spam, topic starter is erg blij met zijn fiets en met de FM ,het zou anders zijn wanneer TS-biker het hier gepost zou hebben,dan zou je je bedenkingen kunnen hebben
[/quote]
Zal het wat kleiner maken !
(maar inderdaad nooit de intentie gehad om hier reclame te komen maken... IK ben tevreden en kwam dit hier even delen
[/quote]
Zal het wat kleiner maken !
(maar inderdaad nooit de intentie gehad om hier reclame te komen maken... IK ben tevreden en kwam dit hier even delen

Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
verdorie zorro, je gaat nu wel een beetje ver zeg. Zet het masker eens af.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
[quote="havana"]Worden we nu niet roomser dan de paus? Gaan we nu bij elke post die ook maar lijkt op spam meteen roepen "dit is spam". Ik vind dat FM als Stephan en Eric gezien het feit dat ze hier heel vaak mensen helpen best een beetje krediet mogen krijgen.[/quote]
Hoi,
Nee, niet Roomser. Ik ben atheist
Ik ben het Topic van 'Handelaren op her Forum' nooit gestart.
Wat ik alleen aan wilde geven is dat men dan wel consistent moet zijn.
Bij Eric werd enige tijd geleden naar zijn Avatar verwezen omdat hij aldaar te zien is met een Cervelo en 'EPBikes' wielen. Vandaar.
Ik heb bij mijn Cervelo ook niet met grote koeieletters geschreven waar die gekocht is.
Mij kwam de post over als een reclame. Sorry als het niet zo bedoelt was.
@Rob74; Nee jaloers ben ik niet. Heb twee prachtfietsen staan. Zie het Cervelo en TREK Forum Topic maar.
@HenkV; en nu gaat het masker weer op
@TS-Biker; ikzelf heb er ook nooit een probleem in gezien dat jij of Eric wat meer credits verdienen dan een louche dozerschuiver. Jullie dragen wat aan op het Forum en krijgen daar soms wat 'reclame' voor terug. Inderdaad. Goedkoop is 1 maar goede service is moeilijk te vinden. Ik weet wat ik koop bij Eric en met wat voor service en heb, net zoals jij, nooit iets van moeite gehad met tersluikse aanprijzingen van zijn kant uit. Succes met de zaak.
@Federic David; veel plezier met je fiets. Ik bedoelde het niet vals en had me wellicht wat anders uit moeten drukken.
Mvg, Zorro
Hoi,
Nee, niet Roomser. Ik ben atheist

Wat ik alleen aan wilde geven is dat men dan wel consistent moet zijn.
Bij Eric werd enige tijd geleden naar zijn Avatar verwezen omdat hij aldaar te zien is met een Cervelo en 'EPBikes' wielen. Vandaar.
Ik heb bij mijn Cervelo ook niet met grote koeieletters geschreven waar die gekocht is.
Mij kwam de post over als een reclame. Sorry als het niet zo bedoelt was.
@Rob74; Nee jaloers ben ik niet. Heb twee prachtfietsen staan. Zie het Cervelo en TREK Forum Topic maar.
@HenkV; en nu gaat het masker weer op

@TS-Biker; ikzelf heb er ook nooit een probleem in gezien dat jij of Eric wat meer credits verdienen dan een louche dozerschuiver. Jullie dragen wat aan op het Forum en krijgen daar soms wat 'reclame' voor terug. Inderdaad. Goedkoop is 1 maar goede service is moeilijk te vinden. Ik weet wat ik koop bij Eric en met wat voor service en heb, net zoals jij, nooit iets van moeite gehad met tersluikse aanprijzingen van zijn kant uit. Succes met de zaak.
@Federic David; veel plezier met je fiets. Ik bedoelde het niet vals en had me wellicht wat anders uit moeten drukken.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock