Zware val na aanrijding
-
- Forum-lid
Heftig zeg, beterschap in ieder geval en ik hoop dat ze de chauffeur alsnog achterhalen. Sterkte.
Hey topper Gastheer G,
je laat me verschrikkelijk schrikken heb de rikketik bijna bij mijn oren hangen,ben blij voor jou en fam dat je het redelijk goed hebt afgebracht.
Helm en fiets is te vervangen jij niet.
We zien zondag wel
gr en sterkte vanuit Frl
je laat me verschrikkelijk schrikken heb de rikketik bijna bij mijn oren hangen,ben blij voor jou en fam dat je het redelijk goed hebt afgebracht.
Helm en fiets is te vervangen jij niet.
We zien zondag wel
gr en sterkte vanuit Frl
-
- Forum-lid
Dat is even schrikken zeg. Gelukkig ben je in ieder geval in staat om een bericht op het forum te zetten want als ik het zo lees had het ook erger kunnen aflopen.
In ieder geval beterschap! Denk eerst maar even aan de gezondheid. Want hoe zonde het ook is van je Bianchi en misschien de komende ritten is dat toch het belangrijkste.
In ieder geval beterschap! Denk eerst maar even aan de gezondheid. Want hoe zonde het ook is van je Bianchi en misschien de komende ritten is dat toch het belangrijkste.
Man, eerst dat mooie verhaaltje van je en nu dit zeg, das wel ff heel wat anders.
Veel beterschap iig...
Veel beterschap iig...
Pff dat is wel heavy zeg.. flink schrikken! En wat een ASO die automobilist!! Belangrijker dan al het andere is dat je zelf snel weer helemaal de oude wordt. Ik wens je veel beterschap!
Pff, ongelofelijk!
In ieder geval veel beterschap!
Ik hoop werkelijk dat die bestuurder nog wordt opgepakt! Heeft die persoon die de automobilist wilde aanhouden wel zijn kenteken onthouden? Gewoon aangifte doen dan!
Doorrijden na een aanrijding valt namelijk onder de noemer verkeersmisdrijf. Met andere woorden, dit kan de bestuurder zijn rijbewijs kosten....en wel voor 5 jaar!
Dan hebben we het nog niet eens over de materiele en lichamelijke schade die is geleden!
Ik hoop werkelijk dat hij wordt aangehouden! Hou ons even op de hoogte...en natuurlijk nogmaals sterkte!
Oja....een fotootje van de helm....werkt nog beter voor diegenen die met dit weer lekker tijdens een kort ritje de helm "vergeten".....
In ieder geval veel beterschap!
Ik hoop werkelijk dat die bestuurder nog wordt opgepakt! Heeft die persoon die de automobilist wilde aanhouden wel zijn kenteken onthouden? Gewoon aangifte doen dan!
Doorrijden na een aanrijding valt namelijk onder de noemer verkeersmisdrijf. Met andere woorden, dit kan de bestuurder zijn rijbewijs kosten....en wel voor 5 jaar!
Dan hebben we het nog niet eens over de materiele en lichamelijke schade die is geleden!
Ik hoop werkelijk dat hij wordt aangehouden! Hou ons even op de hoogte...en natuurlijk nogmaals sterkte!
Oja....een fotootje van de helm....werkt nog beter voor diegenen die met dit weer lekker tijdens een kort ritje de helm "vergeten".....
-
- Forum-lid HC
Pfftt, wat een verhaal!
Veel sterkte, je bent er nog betrekkelijk goed vanaf gekomen.
Hopenlijk wordt de doorrijder nog gepakt!!!
Veel sterkte, je bent er nog betrekkelijk goed vanaf gekomen.
Hopenlijk wordt de doorrijder nog gepakt!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!