Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Celebrity gespot

diogenes
Forum-lid

diogenes 20 mei 2008 20:06

Ik heb vandaag Jaap Stam gespot tijdens het fietsen. Hij was zelf aan het hardlopen. Ik moet toegeven dat het de enige voetballer is die ik ken, want ik heb zelfs nog nooit 1 wedstrijd op TV gezien. Laat ik het maar toegeven: ik ben geen voetbalfan.
Hoe herkende ik hem dan, zullen jullie je wellicht afvragen? Heel eenvoudig: ik heb jaren in Kampen gewoond en daar wordt de fysionomie van deze Kamper beroemdheid op de eerste dag van de keiharde inburgeringscursus voor "buut'nlanders" (=mensen die niet in het Oosten des lands geboren zijn) er in gestampt. Kapsones bleek hij niet te hebben, want hij groette mij vriendelijk terug.

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 21 mei 2008 10:29

En aan z'n kale kop, z'n sikje, z'n tattoo's.

Vraag de volgende keer aan hem of ie een stukje mee gaat fietsen! Veel leuker dan hard lopen!
Trek hem een Rock Racing shirt aan en klaar!
Niets is wat het lijkt..

diogenes
Forum-lid

diogenes 21 mei 2008 11:28

Ik zag hem naar mijn fiets kijken, dus ik denk dat hij de aanschaf van een racefiets al overweegt.

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 21 mei 2008 11:45

Moet het per se tijdens het fietsen zijn? En zo ja, mag het dan ook stadsfietsen zijn? Zo ja spot ik dagelijks celebrities (krijg je als in Amsterdam Oud-Zuid werkt...). 's Ochtends op weg naar 't werk zie ik regelmatig Daniël Boissevain. Bij de slager (haar vader) kwam ik gisteren nog Nicolette van Dam tegen. Mijn buurman aan de ene kant hier op 't werk is Prins Bernhard Jr. en aan de andere kant Ruud Hendriks van Het Gesprek.

casran
Forum-lid HC

casran 21 mei 2008 12:13

[quote="havana"]Moet het per se tijdens het fietsen zijn? En zo ja, mag het dan ook stadsfietsen zijn? Zo ja spot ik dagelijks celebrities (krijg je als in Amsterdam Oud-Zuid werkt...). 's Ochtends op weg naar 't werk zie ik regelmatig Daniël Boussevain. Bij de slager (haar vader) kwam ik gisteren nog Nicolette van Dam tegen. Mijn buurman aan de ene kant hier op 't werk is Prins Bernhard Jr. en aan de andere kant Ruud Hendriks van Het Gesprek. [/quote]

Ik ken er geen enkele van :D ... behalve die prins, maar wist niet dat er een junior-versie was, lol.

Ik ben vanmorgen overstoken op de autosnelweg door de dienstwagen van Vlaams minister Crevits (en als die in Vlaanderen al bekend is, is het straf).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

diogenes
Forum-lid

diogenes 21 mei 2008 12:23

Diegene moet wel tijdens het fietsen gespot zijn, vind ik. Ik kom uit Hilversum en kan een waslijst aan bekende mensen die ik ooit heb gezien oplepelen, waaronder Mick Jagger.

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 21 mei 2008 12:26

Ok, ik zal deze spelregels in acht nemen in 't vervolg ;)

Matthijs van Nieuwkerk kom ik tijdens 't fietsen wel eens tegen langs de Amstel (in zwembroek op een zeer oud hekwerk :D ). Ook Jan-Joost van Gangelen zie ik wel eens jongend bij 't Amstelpark.

thja14
Forum-lid

thja14 21 mei 2008 12:31

Knap hoor voor een man; jongen.......
Ooit actief als Ophetkantje

diogenes
Forum-lid

diogenes 21 mei 2008 14:26

Ik las ooit dat Rob de Nijs vroeger in de auto met de binnenverlichting aan (om herkend te worden) door Amsterdam reed. Doet hij dat nog steeds? Ik heb hem vaak in Hilversum gezien: een boomlange vent, dus hij viel ook zonder verlichting wel op.

Ik heb trouwens Ben Cramer (wie was dat ook alweer?) wel eens op de racefiets gezien in Hilversum. Verder heb ik een keer cabaretier/zanger/lolbroek Erik Hulzebosch in Nefit uniform op de fiets getroffen in 't Harde. En Jan Bos bij de fietsenmaker in Oosterwolde.

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

tomdejong
Forum-lid

tomdejong 21 mei 2008 14:40

tja,
echt een ondewerp waar je wat aan hebt........
Hier een lange lijst waar je ze allemaal kunt zien.

http://www.vipspotting.nl/home/
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

diogenes
Forum-lid

diogenes 21 mei 2008 15:29

Ja, hallo.....het gaat wel om iets dat je tijdens het fietsen meemaakt. Wij zitten hier toch in het Cafe? Dan hoeft het toch niet allemaal even serieus te zijn, toch?

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

Plaats reactie