Hallo allemaal,
Ik ben van plan een nieuwe fiets te kopen.
Nu zit ik te denken aan de Cube Peloton voor €999,-, omdat mn oude cannondale geen goede maat is waardoor ik een zere onderrug en bovenarmen krijg..
Heeft iemand hier ervaring mee of andere suggesties voor een fiets onder de €1000,-.
EN als ik dit model zou kopen waar ik mn fiets moet kopen & laten aanmeten(Deventer e.o)
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=19605
Alvast bedankt
Cube Peloton de moeite waard?
Persoonlijk vind ik de Peleton een van de mooiste racefietsen van Cube qua kleurstelling.
Afmontage is voor 999,- dik in orde, bijna geheel 105 en Fulcrum wielen.
Dus.....als antwoord op de vraag van TS voor dit geld kun je 'm blind kopen, vergeet alleen even niet om er een procentje of 10 af te lullen.
Afmontage is voor 999,- dik in orde, bijna geheel 105 en Fulcrum wielen.
Dus.....als antwoord op de vraag van TS voor dit geld kun je 'm blind kopen, vergeet alleen even niet om er een procentje of 10 af te lullen.
Prima fiets voor het geld! En voor die 999 euro kan er vaak wel een setje pedalen en bidonhouders vanaf. Veel belangrijker dan 'welke fiets' is 'welke maat', waarom zit je niet lekker op je huidige fiets? Te klein / te groot / te sportieve houding?
Cube Attempt \'08 .. Bell Sweep R .. Shimano R085
-
- Forum-lid
Ook ik vind dit een prima fiets, heb zelf de Cube Streamer en ben er zeer tevreden over. Deze fiets heeft namelijk hetzelfde frame en dus dezelfde geometrie. Maar het is dus de vraag waar je het lekkerst op zit.