Hallo hallo allemaal
Na wat blessures en ook valpartijen ben ik een tijdje niet aan fietsen toegekomen (2 jaar)
Nu wat enkele maanden verder te zijn en ook een nieuwe fiets (cube attempt 105) ben ik weer bezig mijn conditie wat op te schroeven.
Probleem alleen dat als je alleen fietst je het al snel laat afweten vanwege weer te harde wind of noem maar een andere smoes.
Vandaar dat ik dus op zoek ben naar wat maatjes in de omgeving waar ik aan kan haken (en dus ook weer af kan vallen vanwege de conditie) of mensen die zich hier in herkennen en ook wat vaker een rondje samen willen doen.
Zelf woon ik in de polder vlakbij leiden en rijd meestal rondjes langs de westeinder braassem ed
Even wat over mijzelf. ben 31 en gemiddelde tochtjes zijn rond de 40 a 50 km waar het gemiddelde nog niet zo hoog ligt zeg 25 km per uur.
Mochtten er mensen zijn die dit leuk lijkt hoor ik graag even lijkt me gezellig!!
via mail kan ook
a.vanderstoel@leuvass.nl
Groeten
Arthur
fietsmaatjes leiden eo gezocht
ehh nou nee daar heb je ook weer gelijk in idd geloof leeftijd ed moeten ook weer niet uitmaken
en tsja ik ben me er maar al te goed van bewust dat ik nog steeds niet snel genoeg ben, trainen is dan idd de enige optie die er is alleen gaat het mij erom dat je ook bij het toeren bij swift je kan kiezen of je gaat er staat nooit iemand op je te wachtten waardoor de verleiding groot is een mooi excuus te zoeken.
en tsja ik ben me er maar al te goed van bewust dat ik nog steeds niet snel genoeg ben, trainen is dan idd de enige optie die er is alleen gaat het mij erom dat je ook bij het toeren bij swift je kan kiezen of je gaat er staat nooit iemand op je te wachtten waardoor de verleiding groot is een mooi excuus te zoeken.
Je kan ook bij de renners van Swift aanschuiven natuurlijk.
(Ja die rijden wel iets harder, je kan niet alles hebben)
Merk trouwens op dat onze oude knarren ook niet zacht rijden...

Merk trouwens op dat onze oude knarren ook niet zacht rijden...
[quote="vuelta"]
Even wat over mijzelf. ben 31 en gemiddelde tochtjes zijn rond de 40 a 50 km waar het gemiddelde nog niet zo hoog ligt zeg 25 km per uur.
[/quote]
Als je 31 bent en je rijdt deze afstanden en gemiddelden, vervolgens vindt je je zelf te jong voor een toerclubje. Nou jongen ik ben 20 jaar ouder en rij in een toerclubje en ook met mensen die weer bijna 20 jaar ouder dan mij zijn en de afstanden zijn vaak het dubbele van wat jij rijdt. het gemiddelde ligt rond de 30km. Als ik jouw was zou ik even in de hoek gaan staan en je diep gaan schamen.
:/
[/quote]
Als je 31 bent en je rijdt deze afstanden en gemiddelden, vervolgens vindt je je zelf te jong voor een toerclubje. Nou jongen ik ben 20 jaar ouder en rij in een toerclubje en ook met mensen die weer bijna 20 jaar ouder dan mij zijn en de afstanden zijn vaak het dubbele van wat jij rijdt. het gemiddelde ligt rond de 30km. Als ik jouw was zou ik even in de hoek gaan staan en je diep gaan schamen.
:/
kiekeboe
Toch leuk dat je nooit zwartgallig of negatief bent Noppie. Hoe doe je dat toch om altijd zo positief uit de hoek te komen?:rolleye:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Oeioeioei, is hier een ouwe knar op zijn teentjes getrapt?

Foei Noppie, ik dacht dat dit forum ook toegankelijk was voor mensen die (nog) niet aan de 30-gemiddeld-norm voldeden.
Ik kan me als 27-jarig grut best voorstellen dat je je niet thuisvoelt in een groep die 20 jaar ouder is, ongeacht hoe hard ze rijden. Dus niet zo aangebrand reageren he mannen.

Foei Noppie, ik dacht dat dit forum ook toegankelijk was voor mensen die (nog) niet aan de 30-gemiddeld-norm voldeden.
Ik kan me als 27-jarig grut best voorstellen dat je je niet thuisvoelt in een groep die 20 jaar ouder is, ongeacht hoe hard ze rijden. Dus niet zo aangebrand reageren he mannen.
[quote="spin"]Oeioeioei, is hier een ouwe knar op zijn teentjes getrapt?

[/quote]
Aangebrand, ik ben helemaal niet aangebrand. En ook niet op m'n teentjes getrapt. Het valt me alleen een beetje tegen, ik dacht de jonge mensen zo flexibel waren. Zorro en ik sarren elkaar soms een beetje. Zorro is mijn held weet je!

[/quote]
Aangebrand, ik ben helemaal niet aangebrand. En ook niet op m'n teentjes getrapt. Het valt me alleen een beetje tegen, ik dacht de jonge mensen zo flexibel waren. Zorro en ik sarren elkaar soms een beetje. Zorro is mijn held weet je!
kiekeboe
[quote="spin"]Oeioeioei, is hier een ouwe knar op zijn teentjes getrapt? (..)[/quote]
[quote="Noppie"]Aangebrand, ik ben helemaal niet aangebrand. En ook niet op m'n teentjes getrapt. (..)[/quote]
Ik denk dat spin doelde op de oude mannen die massaal in het verweer gingen op vuelta's aanval op oude toerrijders, niet op jouw reactie op ZorroI.
[quote="Noppie"]Aangebrand, ik ben helemaal niet aangebrand. En ook niet op m'n teentjes getrapt. (..)[/quote]
Ik denk dat spin doelde op de oude mannen die massaal in het verweer gingen op vuelta's aanval op oude toerrijders, niet op jouw reactie op ZorroI.