orbea onyx
Gewoon de maat kiezen op basis van je huidige fiets (als die goed zit qua maat).
Wat leestekens en hoofdletters zijn trouwens niet verboden!
Wat leestekens en hoofdletters zijn trouwens niet verboden!
-
rtjschipper
- Forum-lid
Ik stond een paar weken geleden voor dezelfde keuze met een Orca. 1,90 m. met bbl 92 (niet helemaal jouw maten dus, maar wel in de richting).
Ik ben voor de 60 cm gegaan. Beiden maten waren wel passend te maken, maar de 57 zou resulteren in een toren van spacers.
Ik ben voor de 60 cm gegaan. Beiden maten waren wel passend te maken, maar de 57 zou resulteren in een toren van spacers.
-
christiaan
- Forum-lid
de mijne is te bezichtigen op wielertoerist showroom en ben er zeer tevreden van. ben 1m86 en rij met een 57. prachtige fietsen trouwens er is altijd wel iets aan een fiets he. dus kopen zou ik zeggen.
IBAN schreef:Met een torsiestijfheid van 73 en een bracketstijfheid van 43 lijkt me dit niet echt een keuze voor lange mensen! Zou eerst een proefrit maken en hem eens stevig de sporen geven!
Inderdaad, eerst een proefrit maken. Stijfheidswaarden zeggen niet alles. Comfort en stuur eigenschappen des te meer en dat kun je het beste gewoon voelen en proberen. Heb ik ook gedaan na wat literatuur studie, ik heb uiteindelijk gekozen voor wat lekkerste rijd.
succes,
Loeki Pro