Binnen het forum kun je al een gedeelte van het forum lezen door met je muis op de link te gaan staan (mouse-over). Erg handig om snel te kijken of je door wilt klikken. Deze optie ontbreekt echter als je boven in het menu de afstruint. Wellicht een suggestie voor verbetering van een toch al kwalitatief hoogwaardig forum. Ga zo door.
Suggestie voor verbetering
Ik heb ook nog wel een suggestie voor het forumlezen via 'nieuwe onderwerpen'. In de lijst zie je niet in welk subforum een bericht geplaatst is.. zo kom ik (met name in deze tijd van het jaar) regelmatig in een mountainbiketopic terecht dat ik niet wil lezen. Is dit iets wat aan te passen valt, bijvoorbeeld door een extra kolom met daarin (een afkorting van) het subforum?
[quote="LVGH"]Ik heb ook nog wel een suggestie voor het forumlezen via 'nieuwe onderwerpen'. In de lijst zie je niet in welk subforum een bericht geplaatst is.. zo kom ik (met name in deze tijd van het jaar) regelmatig in een mountainbiketopic terecht dat ik niet wil lezen. Is dit iets wat aan te passen valt, bijvoorbeeld door een extra kolom met daarin (een afkorting van) het subforum?[/quote]
Die vraag is vorig jaar al een paar keer gesteld zie o.a. hier... maar tot op heden nog niet beantwoord. Je had het aldaar (op de 4e pagina) zelf ook al eens geopperd.
Wat betreft de 'mouse over'-tekst: dat ontbreekt eveneens bij laatste 5 berichten, onderaan de forum-startpagina.
Die vraag is vorig jaar al een paar keer gesteld zie o.a. hier... maar tot op heden nog niet beantwoord. Je had het aldaar (op de 4e pagina) zelf ook al eens geopperd.
Wat betreft de 'mouse over'-tekst: dat ontbreekt eveneens bij laatste 5 berichten, onderaan de forum-startpagina.
[quote="Buzz"][quote="LVGH"]Ik heb ook nog wel een suggestie voor het forumlezen via 'nieuwe onderwerpen'. In de lijst zie je niet in welk subforum een bericht geplaatst is.. zo kom ik (met name in deze tijd van het jaar) regelmatig in een mountainbiketopic terecht dat ik niet wil lezen. Is dit iets wat aan te passen valt, bijvoorbeeld door een extra kolom met daarin (een afkorting van) het subforum?[/quote]
Wat betreft de 'mouse over'-tekst: dat ontbreekt eveneens bij laatste 5 berichten, onderaan de forum-startpagina.[/quote]
Lol.. dat ben ik vergeten. Ok, dan kan het blijkbaar echt niet
Wat betreft de 'mouse over'-tekst: dat ontbreekt eveneens bij laatste 5 berichten, onderaan de forum-startpagina.[/quote]
Lol.. dat ben ik vergeten. Ok, dan kan het blijkbaar echt niet