Ik had een canyon frame besteld op de outlet website.
2 weken niks gehoord, daarna een mailtje dat het frame niet te leveren is.
Voor mij dus geen canyon...lekkere service.
outlet - niet te leveren
Hé dat is wel echt balen zeg! Je had je er natuurlijk al helemaal op verheugd. DAt zou ik in ieder geval wel doen. Wel vreemd dat ze daar nu pas mee komen. Had je al betaald? Dan moet je wel zorgen dat je geld goed terugkrijgt. Hebben ze je geen ander frame aangeboden? Succes met je zoektocht naar een ander frame...
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Niet des Canyon's. Juist goede ervaring. Kan me nog herinneren dat toen ik een fiets bestelde vorig jaar uit de outlet, de volgende keer dat ik keek hij uit de outlet-pagina was verdwenen.
Een vergipsing in het voorraadbeheer kan gebeuren. Maar goed, twee weken wachten op deze reactie is natuurlijk wel raar.
Een vergipsing in het voorraadbeheer kan gebeuren. Maar goed, twee weken wachten op deze reactie is natuurlijk wel raar.
-
dream-plus
- Forum-lid
gast schreef:Niet des Canyon's. Juist goede ervaring. Kan me nog herinneren dat toen ik een fiets bestelde vorig jaar uit de outlet, de volgende keer dat ik keek hij uit de outlet-pagina was verdwenen.
Het schijnt niet een vergipsing te zijn. Maar het lijkt meer op een grote chaos, volgens Canyon veroorzaakt door een grote computerstoring.