Easton EA90 TT VS Mavic ksyrium sl
-
marcvanomobilbiker
- Forum-lid
Ik zou opteren voor de mavics.
en ik zou opteren voor de eastons. 
Wat je volgens mij wilt is: een redelijk tot goede naafafdichting en een zo hoog mogelijke velg om zo min mogelijk modder mee te slepen. Ik weet niet hoe de afdichting van Easton tegenwoordig is, maar ik zou het risico durven nemen en voor de hoogste velg gaan
Wat je volgens mij wilt is: een redelijk tot goede naafafdichting en een zo hoog mogelijke velg om zo min mogelijk modder mee te slepen. Ik weet niet hoe de afdichting van Easton tegenwoordig is, maar ik zou het risico durven nemen en voor de hoogste velg gaan
-
marcvanomobilbiker
- Forum-lid
Ik was meer aan de kwaliteit van de lagers aan het denken.
-
vanderbulck
- Forum-lid
De TT versie van de Eastons hebben een smalle voornaaf, ik denk niet dat dit optimaal is voor in het veld...
Denk dat je met de Mavic's niet veel mis kan doen in het veld (naaf zit denk ik ook oké)
Denk dat je met de Mavic's niet veel mis kan doen in het veld (naaf zit denk ik ook oké)
BMC ProMachine - Sram Force - Zipp
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Easton heeft tegenwoordig een tube versie van z'n ea70 velg: goede naaf, bere sterke velg en je kunt tubes gaan rijden.
(ps. ik weet het nog zo net niet met dat slappe setje velgen volgens die pro, kan zeggen dat ik redelijk kaas gegeten heb van natuurkunde (hts'r) en zie niet in hoe dit een voordeel kan zijn, zelfs niet dat het niet ut zou maken.)
(ps. ik weet het nog zo net niet met dat slappe setje velgen volgens die pro, kan zeggen dat ik redelijk kaas gegeten heb van natuurkunde (hts'r) en zie niet in hoe dit een voordeel kan zijn, zelfs niet dat het niet ut zou maken.)
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Tube zijn geen optie.
Wat betreft de pro.Ik heb ook zo iets van klopt dat wel.
Aan de andere kant een andere pro vind de mavic wielen ook een van de betere voor het veld.
(Ik heb bij beide pro's wat besteld en de vraag gesteld welke wielen voor het veld het best geschikt zijn)
Wat betreft de pro.Ik heb ook zo iets van klopt dat wel.
Aan de andere kant een andere pro vind de mavic wielen ook een van de betere voor het veld.
(Ik heb bij beide pro's wat besteld en de vraag gesteld welke wielen voor het veld het best geschikt zijn)