Printen topic
-
- Forum-lid
Ik probeer een discussie van een topic (een beschrijving van een fietsgebied) uit te printen. De pagina past echter niet op een A4-tje, ook niet als ik landscape print. Is er een mogelijkheid om dit wel goed uit te printen. Bijvoorbeeld met weglaten van de rode linkerkolom. Die kolom neemt nogal wat ruimte in de hele print, zonder aanvullende info. Ben benieuwd Forumbeheer!?
Dat is niet zo heel eenvoudig inderdaad. Ik kan het wel even voor je doen, dwz printen naar een pdf. Dan krijg je zoiets.
-
- Forum-lid
dank! PM verzonden
-
- Forum-lid
Nou, niet als er al 3 forum-pagina's met interessante info staat. Dan wordt het wel een beetje veel knippen en plakken. Grappig dat jij reageert, want het betrof jouw topic "standplaats Bormio", waar ik komend jaar naar toe ga!
[quote="Carbonfire"]Nou, niet als er al 3 forum-pagina's met interessante info staat. Dan wordt het wel een beetje veel knippen en plakken. Grappig dat jij reageert, want het betrof jouw topic "standplaats Bormio", waar ik komend jaar naar toe ga![/quote]
Aha, da's inderdaad grappig, ja. Nog leuker is natuurlijk dat je er ook heengaat. Bormio wordt doorgaans gezien als een van de fraaiste en zwaarste standplaatsen in Europa. Wordt volgend jaar dus ongetwijfeld langdurig genieten op de Stelvio, Gavia, Mortirolo en die andere steile vriendjes. Have fun!
Aha, da's inderdaad grappig, ja. Nog leuker is natuurlijk dat je er ook heengaat. Bormio wordt doorgaans gezien als een van de fraaiste en zwaarste standplaatsen in Europa. Wordt volgend jaar dus ongetwijfeld langdurig genieten op de Stelvio, Gavia, Mortirolo en die andere steile vriendjes. Have fun!