Het grote afzeiktopic
Wie weet wat voor een frustraties hier komen te staan...
Dan denk ik aan zaken zoals, de smeris die uw fiets afneemt omdat je in de afdaling van de Cauberg de max. snelheid heeft overtreden met 100%
Of iemand die een Cervelo gekocht heeft bij VOS en nu blijkt dat ze geleverd zijn met een Wolf SL vork. VOS zegt: pech gehad.
Of iemand die afgezet is door AVR. Sorry maar dat past hier wel bij. In elk topic AVR noemen is misschien niet zo'n verstandig idee
Dan denk ik aan zaken zoals, de smeris die uw fiets afneemt omdat je in de afdaling van de Cauberg de max. snelheid heeft overtreden met 100%
Of iemand die een Cervelo gekocht heeft bij VOS en nu blijkt dat ze geleverd zijn met een Wolf SL vork. VOS zegt: pech gehad.
Of iemand die afgezet is door AVR. Sorry maar dat past hier wel bij. In elk topic AVR noemen is misschien niet zo'n verstandig idee
-
- Forum-lid
Het is nog altijd geen mooi weer om te fietsen!!!
[quote="GastheerG"][quote="sjefjanssen"]Het is nog altijd geen mooi weer om te fietsen!!!
[/quote]
Ik vind het wel meevallen.
[/quote]
GastheerG: als je niet kan zeiken heb je ook niks te zoeken in dit topic!
Alleen voor zeiksnorren!
[/quote]
Ik vind het wel meevallen.
[/quote]
GastheerG: als je niet kan zeiken heb je ook niks te zoeken in dit topic!

Alleen voor zeiksnorren!
-
- Forum-lid
...ik verloor in de laatste DRIE seconden in een bieding om een Stronglight cranktrekker op Ebay. Zo, daar was ik even flink ziek van.....