hallo ik wil een nieuw setje wielen gaan kopen fulcrum racing 1 de zwarte versie. nu wil ik daar schwalbe ultremo's banden voor kopen.
kan ik gewoon de 700x23c gebruiken?
weet iemand waar ik de fulcrums voor een mooi prijsje kan kopen?
heb ze bij hopmans voor 530 euro gezien
fulcrum racing 1
Ik ben in het bezit van een setje Fulcrum Racing 1 waar ik overigens erg tevreden over ben,maar de rode kleur van de stickers staat niet echt mooi bij mijn blauw/witte fiets.Is het mogelijk de stickers in een ander kleur te verkrijgen? Volgens mijn fietsmaat gaat het bij BV easton wielen wel om de stickers in blauw/geel of rood te kopen? En Fulcrum ?
De R1's op mijn oude fiets had bestickerd met witte fulcrum stickers. Zie de eerste foto in m'n sig.
Je moet bij een Fulcrum dealer gewoon vragen naar een tweede setje stickers. Vervolgens vervang je de rode stickers door de witte. Het kleine beetje rood kun je er altijd nog afknippen.
Dat grapje kost je wel €40
Je moet bij een Fulcrum dealer gewoon vragen naar een tweede setje stickers. Vervolgens vervang je de rode stickers door de witte. Het kleine beetje rood kun je er altijd nog afknippen.
Dat grapje kost je wel €40
-
- Forum-lid
Ik heb ze gekocht bij Maertens sport in Evergem voor 425 euro inclusief zakken ( zwarte fulcrum R1) . Ze zijn uitverkocht nu. Maar er komt eerstdaags een nieuwe lading binnen. Dit zijn wel de 2009 tubeless versie en zullen ongeveer 50 euro duurder zijn.
een maat van me rijdt ook met fulcrum R1 met ultremo R. Bevalt prima.. strak wielset
-
- Forum-lid
heb de R 1 nog maar pas gekocht bij hopmans en de lagers van het achterwiel hebben al speling. Is dit makkelijk af te regelen of moet ge er terug mee naar de fietswinkel. Is er misschien een site met meer uitleg hoe je het moet afstellen.
-
- Forum-lid HC
pinaridsco schreef:heb de R 1 nog maar pas gekocht bij hopmans en de lagers van het achterwiel hebben al speling. Is dit makkelijk af te regelen of moet ge er terug mee naar de fietswinkel. Is er misschien een site met meer uitleg hoe je het moet afstellen.
De lagers zijn instelbare lagers en heel makkelijk af te stellen. Als je bij het kijken naar de naven niet snapt hoe dat afstellen moet dan raad ik je aan om het door de dealer te laten doen. Het is een klusje van luttele minuten. Wil je het toch zelf proberen klik (Paragraaf 7)