banden
-
- Forum-lid
wat zijn nu de betere banden voor om de racefiets,heb nu continentel.maar die heb ik zomaar lek
Over banden is al enorm veel geschreven en gediscussieerd op dit forum. Even zoeken dus! Alvast een paar bandjes waar veel renners enthousiast over zijn: Continental GP4000s, Michelin Pro Race 3 en als het wat minder hoeft te kosten Vittoria Rubino Pro, Continental Grandprix.
er is inderdaad al zeer veel over geschreven. Aangezien de perfecte raceband (nog) niet bestaat, moet je compromissen sluiten op het vlak van lekbestendigheid, rolweerstand, gewicht, grip, prijs, duurzaamheid,..
met mijn prioriteiten kom ik terecht bij Continental GP4000s, Ultremo R of iets soortgelijks.
ik rij gemiddeld 1x lek om de 3000 à 4000 km en de prijs is niet mals, maar het bolt wel super en in de bochten heb ik zeer veel vertrouwen.
succes met je zoektocht!
met mijn prioriteiten kom ik terecht bij Continental GP4000s, Ultremo R of iets soortgelijks.
ik rij gemiddeld 1x lek om de 3000 à 4000 km en de prijs is niet mals, maar het bolt wel super en in de bochten heb ik zeer veel vertrouwen.
succes met je zoektocht!