Hallo,
Vandaag (2e paasdag) een heerlijke trainingsrit gedaan vanaf huis (Rhenen) door de Betuwe (veel bloesem en lentegevoel opgedaan) via Tiel langs de Linge naar Leerdam en via Culemborg en Wijk bij Duurstede weer naar huis. Door het weer , het lentegevoel en het goede gezelschap was het genieten. Thuis bleek 96 km met 29.6 gem. dus dat is ook lekker zo vlak voor de Amstel Gold....... Onderweg ter hoogte van het plaatsje Tricht zaten we opeens in een kudde fietsers met allemaal een tenue van ons geliefde blad en dito site FIETS. De mannen )en wellicht vrouwen hadden volgens mij een bakkie gedaan bij de plaatselijke horeca. Aangezien m´n maatjes doorreden en pas later even wilden inhouden heb ik de groep helaas niet meer gezien. Ben benieuwd of dit een training van de volledige redactie was of een club die bij toeval allemaal in die mooie shirts waren gestoken. En ben natuurlijk niuewschierig of ze het ook zo heerlijk fietsen vonden langs de bloesem en de Linge.
Hoor graag de uitkomst.
Groet,
John
training redactie van Fiets?
Ik zie net dat er nog niet op je post gereageerd is. Wij van de redactie zijn onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
We trainen nooit samen (allemaal concurrenten tijdens de FietsChallenge voor de interne competitie
)en zeker niet allemaal in hetzelfde tenue. Alleen tijdens die FietsChallenge zul je ons allemaal zien en dan nog vaak met allemaal verschillende versies van het "Fiets"shirt.
Ben nu trouwens wel benieuwd wie het dan waren?!
We trainen nooit samen (allemaal concurrenten tijdens de FietsChallenge voor de interne competitie

Ben nu trouwens wel benieuwd wie het dan waren?!