Beste mensen,
Ik heb wellicht een onmogelijke taak op me genomen. Ik ben nu al maanden bezig om mijn vrouw op de fiets te krijgen. Nu heeft zij uiteindelijk toegegeven maar op voorwaarden dat de fiets niet duurder is dan 700,00 Euro en dat zij het een mooi fietsje vind.
Ik ben al een tijdje aan het zoeken. Weet iemand nog een adresje waar ik deze zo kunnen vinden? Nieuw danwel tweedehands....
Een voorbeeld van wat zij mooi vind is de BeOne van team Leontien (zie foto).
Dames Racefiets gezocht...Help
- daniel1975
- Forum-lid HC
Proberen te onderhandelen om de prijs iets naar beneden te krijgen. Vind het ding behoorlijk aan de prijzige kant voor wat je krijgt.
Ander punt: waarom koste wat kost je vrouw op de fiets? ALs ze het alleen voor jou doet zullen jullie er allebei weinig lol aan beleven....
Ander punt: waarom koste wat kost je vrouw op de fiets? ALs ze het alleen voor jou doet zullen jullie er allebei weinig lol aan beleven....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Sommige dingen zijn zonder vrouwen erbij veel leuker.
Fietsen is voor mij één van die dingen ...
Fietsen is voor mij één van die dingen ...
Op zoek naar van alles ... , vooral het ultieme
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat ben ik niet met je eens. Maar de dame in kwestie moet er wel zelf lol in hebben.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Hallo,
Ik heb een dolce elite uit 2005 te koop. Het enige is dat er een recht stuur op is gezet en het is een 48 cm frame, dus niet groot. Hoe groot is je vrouw?
Als je hem wil kopen hoor ik het wel, ik dacht zelf aan 650 euro.
Groetjes Paulien
Ik heb een dolce elite uit 2005 te koop. Het enige is dat er een recht stuur op is gezet en het is een 48 cm frame, dus niet groot. Hoe groot is je vrouw?
Als je hem wil kopen hoor ik het wel, ik dacht zelf aan 650 euro.
Groetjes Paulien
Paulien
.................
Mijn vriendinnetje rijdt, met veel plezier, op een Trek 1.2 WSD. Adviesprijs is €699,- , dus binnen je budget.
Het is een 'echte vrouwenracefiets' (inclusief beschaafde franjes) en tevens een opstapmodel. Als ze het leuk vindt beredeneerden we, kopen we in twee jaar een betere.
Het is een 'echte vrouwenracefiets' (inclusief beschaafde franjes) en tevens een opstapmodel. Als ze het leuk vindt beredeneerden we, kopen we in twee jaar een betere.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
Ben al een tijdje weggeweest, vandaar de late reactie. Met excuus.
Laat ik er meteen even bij zeggen dat mijn vrouw het zelf heeft aangegeven, maar niet doorzet. Vandaar dat ik haar er nu wat meer in stimuleer.
En meneer Piekhaar, mijn huwelijk is nog heel erg goed...dus oneens haha
De Trek heb ik inderdaad ook gezien..voor een billijk prijsje, want de BE ONE van Leontien die wordt het niet. Voor die 900 Euro heb ik een betere fiets.
Bedankt voor de Tip Franskem...(ben aan het wachten op zn laagste prijs)
Laat ik er meteen even bij zeggen dat mijn vrouw het zelf heeft aangegeven, maar niet doorzet. Vandaar dat ik haar er nu wat meer in stimuleer.
En meneer Piekhaar, mijn huwelijk is nog heel erg goed...dus oneens haha
De Trek heb ik inderdaad ook gezien..voor een billijk prijsje, want de BE ONE van Leontien die wordt het niet. Voor die 900 Euro heb ik een betere fiets.
Bedankt voor de Tip Franskem...(ben aan het wachten op zn laagste prijs)
my third love