Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Interesse in audio gps tool?

worldtraveler
Forum-lid

worldtraveler 27 mar 2011 19:52

Beste mede-fietsliefhebbers!

Voor een High-Tech Marketing project zouden we een nieuw product lanceren, specifiek gericht op wielerfanaten.
In het kort zou het gaan om een audio GPS die je kan gebruiken om de Vlaamse Klassiekers (De Ronde van Vlaanderen om te beginnen) te rijden, terwijl je ook real-time informatie te horen krijgt over echte gebeurtenissen die op die plaats gebeurd zijn tijdens de Ronde. Routes memoriseren, richtingaanwijzers volgen, of tegen de zon in naar een gps schermpje turen zouden tot het verleden behoren dankzij volledig geïntegreerde audiobegeleiding!

Om de markt en de preferenties wat af te tasten hebben we een kleine enquête in elkaar gestoken, die je kan terugvinden op deze link:

Korte wieler-enquête

Het invullen hiervan duurt maar heel even, maar je zou er ons enorm mee vooruithelpen! En wie weet haalt ons product de winkelrekken!

Mvg,
Sander

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 27 mar 2011 20:03

Ik heb de enquete ingevuld maar heb geen interesse.
Je hebt al je aandacht nodig om het verkeer en de staat van het wegdek (putten) in de gaten te houden.

Wel een vraagje:
- Waar moet je je mening over geven in het eerste item?
- De vragen zijn nogal eenzijdig opgesteld.

Succes nog.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 27 mar 2011 20:04

Sander,

Wat een bar slechte enquete en wat een gevaarlijk idee om wielertoeristen met hoofdtelefoons door Vlaanderen te gaan sturen.

Beter idee: rij een stuk van het parcours (op je Garmin of gewoon uit je hoofd) en zorg dat je Oudenaarde aan doet. Fiets veilig stallen en het CRVV bezoeken.

Veel plezier !!

remmiedepemmie
Forum-lid

remmiedepemmie 27 mar 2011 20:21

Waarom moet je vragen invullen als je al snel aangeeft dat je geen interesse hebt in de applicatie?
Verder de volgende opmerkingen:

Probeer eens de auto navigatie met alleen geluid, is best lastig.
Als ik fiets is de rijwind door de helm best wel flink qua volume, of je de telefoon dan nog hoort...
Niet iedere smartphone heeft GPS.
Zelf ben ik hardhorend, dus voor mij is het geen optie.

worldtraveler
Forum-lid

worldtraveler 29 mar 2011 17:27

Alvast bedankt voor de feedback! Dit is zeker nuttig.

De ênquete is nog steeds online, hoe meer deelnemers hoe betrouwbaarder de gegevens worden!

Je kan de enquête hier invullen: http://www.thesistools.com/web/?id=184914

Hartelijk bedankt!

ajhoff
Forum-lid

ajhoff 29 mar 2011 17:54

Run.gps doet alles al wat hier voorgesteld wordt behalve het vergelijken met professionals (wat mij totaal niet boeit). Vraag me af of hier wel een markt voor is?

Plaats reactie