Iemand weet of het witte shirt van Andy Schleck als beste jongere te koop is of zijn shirt als kampioen van Luxemburg?
Het gewone teamshirt is geen probleem maar dat witte van beste jongere zou ik wel willen.
Update: kampioen van Luxemburg gevonden maar nog geen wit van beste jongere.
Andy Schleck
-
- Forum-lid
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Ik was vorige week bij Nike (fabriek in Laakdal) en heb daar ook niet echt het witte wielershirt gevonden in de rekken... Gele trui hing er overigens wel.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- tornadotom
- Forum-lid
http://www.team-saxobank.com/shop_products.asp?cat_id=4
Hier ook alleen het Luxemburg shirt.
Anders moet je het hem zelf ff vragen...
Vandaag is hij in Stipthout, morgen in Chaam, vrijdag in Hamme en maandag in Lommel
Hier ook alleen het Luxemburg shirt.
Anders moet je het hem zelf ff vragen...
Vandaag is hij in Stipthout, morgen in Chaam, vrijdag in Hamme en maandag in Lommel

Vertrouwen is goed, controle is beter.
-
- Forum-lid
Verstuur een mail naar saxo..
Ik ben op de top van de Alpe d'Huez wel een wit jongerenklassement shirt tegegekomen, maar of dat het Saxo-jongerenklassement shirt is...geen idee. Er worden dus in ieder geval wel jongerenklassement shirts gemaakt, nu alleen nog even een winkel dichtbij vinden
.

Cervélo & Cannondale