Mooie fiets, proficiat en veel rijplezier.
Jammer van de bidonhouders, deze vallen een beetje uit de toon. Misschien nog proberen te ruilen voor geheel zwarte exemplaren.
Specialized Tarmac 2010
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
maartenvdbrand schreef:Ja die moet ik nog vervangen. nog tips? tao? elite?
Gewoon dezelfde maar dan in het zwart prima bidonhouders:D
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
-
- Forum-lid
Onder in je scherm even het zoompercentage op 30 % zetten, past hij precies.
Misschien een paar Campagnolo Chorus bidonhouders. Wel prijzig maar wel heel erg mooi.
Misschien een paar Campagnolo Chorus bidonhouders. Wel prijzig maar wel heel erg mooi.
lancev7 schreef: zou je de foto wat kunnen verkleinen laat ik nu net geen 22" scherm hebben.m'n nek wordt moe van het draaien
Tip: je kunt internet explorer zo instellen dat plaatjes altijd passend aan het scherm worden gemaakt.
Gaat als volgt (aanklikken):
- Extra
- Opties
- Geavanceerd
- Afbeeldingen automatisch aanpassen aanvinken
- Toepassen
Mooie fiets! Veel plezeier ermee. Maar waarom staat de punt van je zadel zo laag?
De basis van de stand van je zadel moet waterpas staan. Soms kan het prettige zijn als de zadelpunt enkele mm lager staat. Maar de zadelpunt op de foto staat enkele cm lager. Dat lijkt mij niet echt handig.
De basis van de stand van je zadel moet waterpas staan. Soms kan het prettige zijn als de zadelpunt enkele mm lager staat. Maar de zadelpunt op de foto staat enkele cm lager. Dat lijkt mij niet echt handig.
Gerardo
Here you go:
[img=http://img198.imageshack.us/img198/10/s ... ac2010.jpg]
[img=http://img198.imageshack.us/img198/10/s ... ac2010.jpg]
buddo schreef:lancev7 schreef: zou je de foto wat kunnen verkleinen laat ik nu net geen 22" scherm hebben.m'n nek wordt moe van het draaien
Tip: je kunt internet explorer zo instellen dat plaatjes altijd passend aan het scherm worden gemaakt.
Gaat als volgt (aanklikken):
- Extra
- Opties
- Geavanceerd
- Afbeeldingen automatisch aanpassen aanvinken
- Toepassen
Wie gebruikt er nu IE?
Mooie fiets! Stel zwarte ribcages erop en klaar..