shimano R086
- tornadotom
- Forum-lid
Vertrouwen is goed, controle is beter.
- tornadotom
- Forum-lid
Ik bedoel de witte, past het best bij mijn fiets vind ik, ik las in het boekje van shimano dat de adviesprijs 99 euro is, en bij ons in geel bij lievens kosten ze 101 zijn de schoenen dat kwalitatief waard?
En welke schoenplaatjes spd-sl zou je er op zetten de gele of de rode?
En welke schoenplaatjes spd-sl zou je er op zetten de gele of de rode?
- tornadotom
- Forum-lid
? Die staat er toch?
Ah, in dezelfde minuut geplaatst...
Mooi schoentje, lijkt me ook wel goede kwaliteit denk ik.
Ik heb zelf met gele pootjes... Zijn met speling. Veiliger voor je knieën.
Ah, in dezelfde minuut geplaatst...
Mooi schoentje, lijkt me ook wel goede kwaliteit denk ik.
Ik heb zelf met gele pootjes... Zijn met speling. Veiliger voor je knieën.
- tornadotom
- Forum-lid
Je bent echt braaf geworden! 
Ik heb ze net en er nu zo'n 160 km mee gefiets, niks mis mee. Comfortabel, knellen niet, sluiten mooi aan bij mijn voeten (hangt er natuurlijk maar net vanaf wat voor voeten je hebt), ze ogen en voelen stevig en en ik vind ze er mooi uitzien (ik heb de zwart/witte versie). Ik heb geen klagen dus, maar heb er dan ook nog maar even op gefietst.
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.
Zu groß, zu Klein,
Ok bedankt, ik ben ze daarnet gaan kopen, net is ook alweer paar uur geleden, weer mijn budget gespendeerd tot januari (mijn budget is niet zo groot, ik weet dat voor sommige het maar flutschoentjes zijn:d) Maar ik vind ze schitterend ik vnd ze ook mooi passen bij mijn fiets en heb er de gele spd sl plaatjes laten opzetten. Ik was verbaasd hoe zez die erop zetten:o ze maten zo vanalles aan mijn voet en dan ook met schoen. Ik heb ze maar laten doen ze zullen nu wel goed staan hoop ik:d
Gefeliciteerd, het zijn prachtige schoenen al zeg ik het zelf! Gisteren weer een rondje gereden en wederom niks te klagen over het schoeisel, geniet er maar van.
p.s.: Mensen met een bescheiden budget genieten net zoveel, soms nog meer van de voor hun zuur verdiende centjes aangeschafte spulletjes!
p.s.: Mensen met een bescheiden budget genieten net zoveel, soms nog meer van de voor hun zuur verdiende centjes aangeschafte spulletjes!
To short, too tall,
Zu groß, zu Klein,
Zu groß, zu Klein,