Stevens 2010
-
misternochain
- Forum-lid
100cols schreef:Kan niet lang meer duren voordat ze de nieuwe collectie online hebben, volgens mij is Stevens altijd één van de eersten.
Volgens mij zijn ze zowat allemaal tegelijk met de beurs van friedrichshafen
Stevens SLC Team Ultegra SL
-
misternochain
- Forum-lid
100cols schreef:Dat ligt idd voor de hand, maar ik dacht toch dat stevens de vorige twee jaar wat eerder was. We'll see.
De beurs is al over 2 weken dus we zullen het rap weten.
Benieuwd hoe de prijzen gaan liggen, bij andere merken lijken ze toch fors te stijgen.
Ben ook zeker benieuwd naar wat ze dit jaar te bieden hebben. Hopelijk hebben ze de kleurenstellingen van vorig jaar wel wat veranderd (van bijv. de Vuelta en de SCF). Voorgaande kleurenstellingen vond ik persoonlijk toch wat sjieker.
Canyon Ultimate CF SL 2016
Daar zijn ze dan: http://www.stevensbikes.de/2010/index.p ... lang=nl_NL
De SCF heeft een nieuwe naam gekregen... Xenon. Klinkt aardig goedkoop vind ik. Verder niet zo heel veel wijzigingen qua design.
De SCF heeft een nieuwe naam gekregen... Xenon. Klinkt aardig goedkoop vind ik. Verder niet zo heel veel wijzigingen qua design.
Canyon Ultimate CF SL 2016
BonoCross schreef:Daar zijn ze dan: http://www.stevensbikes.de/2010/index.p ... lang=nl_NL
Ook een aantal voormalig SCF modellen die Vantage heten. Als je goed kijkt zijn er ook verschillen op te merken in frame t.o.v. de 'oude' SCF. De staande achtervork is dunner, komt pas hoger bij elkaar en sluit anders aan op de zadelbuis dan voorheen.
Xenon klinkt inderdaad wat goedkoop, vantage al beter, maar doet weer erg aan Aston Martin denken....
EDIT:
Nu nog eens naar de prijzen kijk, lijkt de Xenon de opvolger voor de SLC SL (ook wat gewicht en afmontage) frame lijkt echter identiek aan die van de Vantage (voormalig SCF) terwijl er vorig jaar nog duidelijk zichtbaar verschil tussen zat.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
-
misternochain
- Forum-lid
Xenon lijkt mij tussen de SLC en SCF in te komen, deze 2 kaders zijn identiek hetzelfde gebleven. Ik snap wel niet waarom ze zo'n fietsje noemen naar de flutgroep van Campa 
Weinig verandering qua kleurstelling, al zeker niet bij de Aspin/Stelvio, wel spijtig. De prijzen zijn wel zowat hetzelfde gebleven soms zelfs licht gezakt, dat is wel positief tov andere merken die net gaan stijgen.
Weinig verandering qua kleurstelling, al zeker niet bij de Aspin/Stelvio, wel spijtig. De prijzen zijn wel zowat hetzelfde gebleven soms zelfs licht gezakt, dat is wel positief tov andere merken die net gaan stijgen.
Wat trouwens ook een nieuwe en opvallende fiets is, is de nieuwe TT fiets van Stevens, de Volt! Ben er nog echter niet helemaal uit wat ik er van vindt, maar opvallen doet hij zeker.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
M_Giant schreef:Wat trouwens ook een nieuwe en opvallende fiets is, is de nieuwe TT fiets van Stevens, de Volt! Ben er nog echter niet helemaal uit wat ik er van vindt, maar opvallen doet hij zeker.
Ik vindt hem in ieder geval wel mooi om te zien. Ik vraag mij alleen wel af hoe het zit voor wat betreft de aerodynamica, aangezien ze het toch wel over een heel andere boeg gooien dan bijna alle andere fabrikanten.
Waar hebben ze trouwens de accu verstopt van de DI2 groep?