Goeden,
wie herkent dit probleem en kan me helpen:
met GPSIES een track gedownload en ge-edit: t ding is 24km, met 1760 points.
Nadat ik m ge-edit heb schrijf ik m weg, of rechtsteeks op de Garmin of naar de harddisk van de PC, in beide gevallen als GPX bestand.
In beide gevallen bewaart ie niet de hele track maar slechts een gedeelte er van, iets van 4km.
Ik test dat op zowel de GPS als in een ander programma (OZIexplorer)
Als ik als formaat Google Earth track (kml bestand) selecteer dan gebeurt precies hetzelfde.
Hoe kan het dus dat gpsies maar een gedeelte van de track save't?
GPSIES bewaart maar stukje
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
Is er niet een limiet van 1000 points o.i.d.?
je kan een optie aangeven dat gpsies een wiskundige berekening doet en er dan minder points van maakt.
Ook geprobeerd, zonder succes.....
Overigens zeg je daar wat....misschien is het omdat ik niet geregistreerd sta (geen idee of dat ook nodig is, t werkt (bijna dus) helemaal goed, misschien is t registreren alleen als je tracks naar de site wilt uploaden maar ik zal eens kijken.
even in de help file gekeken, is idd alleen om te kunnen uploaden....
Ook geprobeerd, zonder succes.....
Overigens zeg je daar wat....misschien is het omdat ik niet geregistreerd sta (geen idee of dat ook nodig is, t werkt (bijna dus) helemaal goed, misschien is t registreren alleen als je tracks naar de site wilt uploaden maar ik zal eens kijken.
even in de help file gekeken, is idd alleen om te kunnen uploaden....
Het gaat er niet om hoe groot je tandwielen zijn.
Het gaat er om wat je er mee doet!
-
dutchymarc
- Forum-lid
Herkenbaar, oorzaak bij mij, trage internet verbinding.
GPSIES nooit eerder afsluiten totdat de download is gechecked op volledigheid.
GPSIES nooit eerder afsluiten totdat de download is gechecked op volledigheid.
Sporters die van afzien houden kunnen maar het beste ongetraind blijven.
k denk dat ik t heb.........
Het is een combinatie van het beschikbare vrije geheugen-punten in de Garmin vs het aantal punten dat GPSIES maakt voor de track.
2 oplossingen dus:
- maak meer geheugen vrij in de Garmin door oudere tracks te deleten (evt uitlezen en op harddisk PC opslaan
- maak het aantal punten wat GPSIES naar de Garmin zendt kleiner dmv de opties.
Ik kan jammer genoeg niet op de Garmin (type Etrex Summit HC) vinden hoeveel punten er in gebruik zijn dan wel nog vrij zijn aan de andere kant, op deze manier schijnt t te werken.
Mooi....want het editen van de bestaande track kostte me toch ruim een half uur en als ie dan maar 6 van de 25km save't schiet t ook niet echt op.
Het is een combinatie van het beschikbare vrije geheugen-punten in de Garmin vs het aantal punten dat GPSIES maakt voor de track.
2 oplossingen dus:
- maak meer geheugen vrij in de Garmin door oudere tracks te deleten (evt uitlezen en op harddisk PC opslaan
- maak het aantal punten wat GPSIES naar de Garmin zendt kleiner dmv de opties.
Ik kan jammer genoeg niet op de Garmin (type Etrex Summit HC) vinden hoeveel punten er in gebruik zijn dan wel nog vrij zijn aan de andere kant, op deze manier schijnt t te werken.
Mooi....want het editen van de bestaande track kostte me toch ruim een half uur en als ie dan maar 6 van de 25km save't schiet t ook niet echt op.
Het gaat er niet om hoe groot je tandwielen zijn.