Afstudeeronderzoek nieuw trainingscentrum
-
trainingscentrum
- Forum-lid
Wij zijn twee studenten aan de Fontys Economische Hogeschool Tilburg. Voor onze opleiding zijn wij op dit moment aan het afstuderen.
Ons afstudeertraject omvat het opstellen van een concept voor een nieuw op te richten trainingscentrum. Dit trainingscentrum zal een centrum worden waarin de top van producten/diensten op de markt aanwezig zal zijn. Het centrum zal zich waarschijnlijk grotendeels op wielrenners gaan richten.
Graag vragen wij enkele minuten van uw tijd om deze enquête in te vullen. U helpt ons onderzoek hier enorm mee.
De enquête is te vinden op de volgende link: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=71791
Hartelijk dank,
Roel van Kolck
Luuk Janssen
Ons afstudeertraject omvat het opstellen van een concept voor een nieuw op te richten trainingscentrum. Dit trainingscentrum zal een centrum worden waarin de top van producten/diensten op de markt aanwezig zal zijn. Het centrum zal zich waarschijnlijk grotendeels op wielrenners gaan richten.
Graag vragen wij enkele minuten van uw tijd om deze enquête in te vullen. U helpt ons onderzoek hier enorm mee.
De enquête is te vinden op de volgende link: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=71791
Hartelijk dank,
Roel van Kolck
Luuk Janssen
Afstudeerstage Conceptontwikkeling Trainingscentrum
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
Ingevuld.
Vooruit, omdat ik me toch zit te vervelen; ingevuld
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
-
maresiabiker
- Forum-lid
ingevuld
Maresiabiker
-
trainingscentrum
- Forum-lid
Dank allen die hebben ingevuld! Voor de rest; graag blijven invullen! We kunnen alle input gebruiken!
Alvast bedankt voor de moeite!
Roel
Alvast bedankt voor de moeite!
Roel
-
evrieselaar
- Forum-lid
ingevuld!
-
catscanner
- Forum-lid
- Contact
ingevuld
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Ingevuld, lekker kort en krachtig. Ik vind het wel een aardig idee, maar dan alleen voor de wintermaanden. Leuke vervanging voor de spinningles die ik na een aantal jaren nu wel gezien heb.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
-
trainingscentrum
- Forum-lid
Dank tot op heden. De enquetes komen met een mooi tempo binnen! Komen al wat duidelijke resultaten naar voren.
Wij hopen dat de respons zo blijft, dan komen we op een mooi aantal!
Wij hopen dat de respons zo blijft, dan komen we op een mooi aantal!
-
deboefvanparma
- Forum-lid
Wat wil een mens of erger, wat wil een wielrenner? Aan de andere kant: Wat kan de commercie deze wielrenner bieden en vervult dat een behoefte? Het is begonnen met reizen te organiseren voor gelijkgestemden naar wielrenbedevaartsoorden. Nu praten we over fietsfitnesscentra om klaar gestoomd te worden voor. Voor wat eigenlijk? Ga toch fietsen!
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit