Een nieuwe fiets kopen
Hallo fietsliefhebbers,
Ik rijd nu 8 jaar op een Colnago C-40 en het wordt tijd voor een nieuwe fiets. Een Bianchi frame vind ik mooi maar ik vraag me ook af of ik er op vooruit ga als ik zo'n frame koop met een vergelijkbare groep en wielen als op de Colnago.
Kan één van de experts van dit forum mij advies geven?
Hartelijk dank,
Maarten
Ik rijd nu 8 jaar op een Colnago C-40 en het wordt tijd voor een nieuwe fiets. Een Bianchi frame vind ik mooi maar ik vraag me ook af of ik er op vooruit ga als ik zo'n frame koop met een vergelijkbare groep en wielen als op de Colnago.
Kan één van de experts van dit forum mij advies geven?
Hartelijk dank,
Maarten
c40 inruilen voor een bianchi leidt naar mijn mening tot huilen..
Tenzij je de topmodellen erbij betrekt. Zou toch eens verder kijken ant die C40 (ik heb een C50) is fantastisch.
Ik zou eens kijken naar de volgende karretjes:
- Pina PF3
- Cervelo R3
- Specialized Roubaix
- Trek Madone
- De Rosa Merak
Tip:L de nieuwe Ultegra vind ik beter dan de Ultegra SL. De shiftersteun van 6700 is echt magnifique
Tenzij je de topmodellen erbij betrekt. Zou toch eens verder kijken ant die C40 (ik heb een C50) is fantastisch.
Ik zou eens kijken naar de volgende karretjes:
- Pina PF3
- Cervelo R3
- Specialized Roubaix
- Trek Madone
- De Rosa Merak
Tip:L de nieuwe Ultegra vind ik beter dan de Ultegra SL. De shiftersteun van 6700 is echt magnifique
Camerig is prachtig!
Maarten2 schreef:Weet jij welke frames van Bianchi minimaal zo lekker rijden als de C-40?
Dank
Keer bij een goede FM proefrijden lijkt me het beste. Is voor iedereen verschillend lijkt me.
-
- Forum-lid
In Nijverdal staan nog wat c50's te koop.