Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Zerorh+ kleding

cobra427
Forum-lid

cobra427 24 nov 2009 14:39

Wie weet een ruim gesorteerde dealer van Zerorh+ kleding?
Mag van mij een webshop zijn, maar bij voorkeur een winkel.

Is er iemand met ervaring met de kleding van Zerorh+?

Ik ben zeer onder de indruk van met name de Powerlogic lijn, maar kan op internet vrijwel niets vinden. Vaak zijn het dan ook nog de zomergoederen en ik zoek de winterlijn.

Wellicht kijk ik er als nieuweling overheen, neem mij dan niet kwalijk, ik heb echt gezocht.

Bij voorbaat dank,

Christiaan
Mag best een beetje pijn doen.

Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba

rene1
Forum-lid

rene1 24 nov 2009 16:15

Kersten in Nijmegen heeft wel het een en ander hangen.
Bike emotions in Beek (Gelderland heeft ook wat)
Biketime.net is online winkel. Hier heb ik minder goede ervaring voor wat betreft de snelheid van terugbetalen bij een niet te leveren product.

martinovibes
Forum-lid

Gebruikersavatar martinovibes 24 nov 2009 16:19

ZeroRH+ is in Nederland gewoon erg slecht verkrijgbaar.

Ik ben afgelopen zomer bezig geweest met een setje zomerkleding uit die zelfde lijn die jij noemt.
Die olympic frame broek was waar het mij om ging omdat ik nogal snel last heb van geirriteerde tepels
De webshops die ik vond konden niet meer leveren waarop ik besloot de distributeur voor Nederland te contacten

Ik zal het kort houden , zeer slecht contact!,

1 Ik mail Tehova
2 Ik krijg reactie terug
3ik stuur mijn gegevens die ze vrogen
4 ik hoor niks meer
5 ik mail direct naar ZeroRH over deze kwestie
6 krijg netjes antwoord
7 krijg mail van iemand anders van Tehova , die zou alles regelen en vroeg me om al mijn gegevens
8 3 maal raden , weer niks en ik weer mailen naar ZeroRH+
9 krijg een out of office melding, de dame was op vakantie
10 een heeeeeeele poos later mailde die man van Tehova mij weer met het verzoek hem te bellen maar toen had ik al spul van Giordana in huis en dacht ik ........zoek het ff lekker uit!

Jammer!

tarzander
Forum-lid

tarzander 24 nov 2009 17:13

Ik heb er ook ooit eens naar gezocht en toen kwam ik deze webshop tegen: http://www.biketime.net/kleding/kleding-zerorh.html

Ik heb er nooit wat besteld, want heb toen voor kleding uit een winkel gekozen. Dus ik weet ook niet hoe de webshop is. ;)
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 24 nov 2009 18:19

ik heb twee jaar terug in Italie een zerorh+ broek gekocht. Na twee dragen zat er een winkelhaak in. Geen idee hoe erin is gekomen. Ik ben niet gevallen en ik nergens blijven haken. Dat was dan 100 euro weggegooid.

Mijn optiek:
ben blij dat dat spul moeilijk verkrijgbaar is. Het is een soort bescherming voor jezelf
Live fast; die young. mijn blog

cobra427
Forum-lid

cobra427 25 nov 2009 15:45

Allen hartelijk dank voor de ractie.

Bij Kersten in Nijmegen en Cyclesports in Druten was ik al geweest, maar die hebben een zeer beperkt aanbod in Zerorh+ hangen.
Op de website van biketime was ik ook al geweest, maar die heeft alleen de zomercollectie er op staan, niet de wintercollectie die ik zoek.

Als er nog iemand i met een idee........Graag!

Voor wat betreft de reactie van martinovibes; Die ervaring heb ik inmiddels met diverse groothandels, importeurs, fabrikanten en leveranciers. Dit maakt een produkt niet meteen slecht natuurlijk. Ook Campagnolo heb ik een deregelijke ervaring mee, nog steeds goed spul. Maakt het natuurlijk niet prettig, zeker niet in geval van eventuele garantie.

Voor wat betreft de reactie van rob74; een slechte ervaring maakt het spul nog niet slecht, laat staan als je niet weet waardoor die winkelhaak er in is gekomen.

mtbfool
Forum-lid

mtbfool 25 nov 2009 18:06

Importeurs en fabrikanten hebben wel vaker de neiging niet adequaat te reageren richting particulieren.
Probeer je LBS zo gek te krijgen als die bij Tehava boodschappen doet.

Grtz; mtbfool
250 KM vaste mtb route rond Helmond.
jvandijk1962@gmail.com
http://www.offroadbikers.eu

roger
Forum-lid

roger 25 nov 2009 20:11

cobra427 schreef:Wie weet een ruim gesorteerde dealer van Zerorh+ kleding?
Mag van mij een webshop zijn, maar bij voorkeur een winkel.

Is er iemand met ervaring met de kleding van Zerorh+?

Ik ben zeer onder de indruk van met name de Powerlogic lijn, maar kan op internet vrijwel niets vinden. Vaak zijn het dan ook nog de zomergoederen en ik zoek de winterlijn.

Wellicht kijk ik er als nieuweling overheen, neem mij dan niet kwalijk, ik heb echt gezocht.

Bij voorbaat dank,

Christiaan

Zwaar overprijsd merk wat zich met Assos wel vergelijken maar nog niet een beetje in de buurt komt.
Zal er mijn geld nooit meer aan uitgeven een keer geprobeerd maar he is het echt niet waard,deze jongen houdt het bij Assos
I live to ride,I ride Passoni

trek69
Forum-lid

trek69 26 nov 2009 15:48

Ik weet niet of ze er veel van hebben maar Rose heeft het ook in hun assortiment.

jorisb
Forum-lid

jorisb 26 nov 2009 15:51

Die Powerlogic lijn ziet er interessant uit, maar ik schrok toen ik de prijzen zag. Dik over de 200 euro voor een broek etc. Maar heel snel weer terug in het rek gehangen :(

peter30
Forum-lid

peter30 26 nov 2009 17:30

TarzAndeR schreef:Ik heb er ook ooit eens naar gezocht en toen kwam ik deze webshop tegen: http://www.biketime.net/kleding/kleding-zerorh.html

Ik heb er nooit wat besteld, want heb toen voor kleding uit een winkel gekozen. Dus ik weet ook niet hoe de webshop is. ;)

probeer maar bij hem te bestellen maar die gaat jou dat niet kunnen leveren aangezien Tehava deze kleding alleen levert aan geselecteerde dealers. (merk bescherming zeg maar).

verder ken ik de kleding niet echt dus kan geen zinnig woordt zeggen over de kwaliteit.

cobra427
Forum-lid

cobra427 26 nov 2009 17:55

Trek69 schreef:Ik weet niet of ze er veel van hebben maar Rose heeft het ook in hun assortiment.

Ik kan het niet vinden bij Rose. Heb je misschien een link?

Plaats reactie