Weet iemand of er aankomend jaar ook toerritten georganiseerd worden, net zoals ze afgelopen jaar in Assen hebben gedaan met de Vuelta? Zo ja waar kan ik daar info over vinden en mezelf inschrijven.
Alvast bedankt.
Toertocht Giro en Tour de France dit jaar?
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Een gedeelte van de etappes van giro en tour van 2010 in een tocht.
Hier een link naar Zeeland, om jezelf vast wat voor te gloeien.
www.giromiddelburg.nl/
www.giromiddelburg.nl/index.php/2009/12 ... toertocht/
Hier een link naar Zeeland, om jezelf vast wat voor te gloeien.
www.giromiddelburg.nl/
www.giromiddelburg.nl/index.php/2009/12 ... toertocht/
Zij is ook tegen
Woensdag 17 maart start om 09:00 uur de inschrijving voor de GRAND DÉPART TOERTOCHT, de officiële toertocht van Le Grand Départ van de Tour de France in Rotterdam. Deze officiële tocht van Le Grand Départ in Rotterdam zal starten op het plein voor voetbalstadion de Kuip en eindigt op het evenemententerrein Zuiderpark nabij Ahoy, dat het epicentrum is van de start van de Tour de France in Rotterdam.
U kunt zich vanaf woensdag 17 maart 09:00 uur inschrijven op www.toertochtgranddepart.nl waar u ook meer informatie vindt over deze unieke toertocht waarin u delen van de route van zowel de proloog als de eerste etappe van de Tour de France 2010 zelf kunt ervaren.
Er kan ingeschreven worden voor drie afstanden: 40, 70 en 120 kilometer. Iedere inschrijver krijgt een exclusieve wielertrui, met daarop het officiële logo van de Tour de France en het logo Le Grand Départ Rotterdam 2010. Liefhebbers moeten wel snel zijn met hun inschrijving, want er kunnen maar 15.000 fietsers meedoen.
U kunt zich vanaf woensdag 17 maart 09:00 uur inschrijven op www.toertochtgranddepart.nl waar u ook meer informatie vindt over deze unieke toertocht waarin u delen van de route van zowel de proloog als de eerste etappe van de Tour de France 2010 zelf kunt ervaren.
Er kan ingeschreven worden voor drie afstanden: 40, 70 en 120 kilometer. Iedere inschrijver krijgt een exclusieve wielertrui, met daarop het officiële logo van de Tour de France en het logo Le Grand Départ Rotterdam 2010. Liefhebbers moeten wel snel zijn met hun inschrijving, want er kunnen maar 15.000 fietsers meedoen.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
zo'n soort mail kreeg ik ook, maar als ik opnieuw zoals gevraagd mijn barcode wil registreren krijg ik een foutmelding...
klinkt voor mij als een gevalletje helpdesk.
klinkt voor mij als een gevalletje helpdesk.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ik kreeg in eerste instantie ook een foutmelding. Het bleek dat je ook nog je telefoonnummer moet invoeren. Dit moet dan wel het nummer zijn wat je oorspronkelijk opgegeven had.
Anders is het inderdaad helpdesk.
Maar ik vind het in ieder geval knullig van de organisatie. Hopelijk is de tocht beter georganiseerd dan de inschrijvingprocedure.
Anders is het inderdaad helpdesk.
Maar ik vind het in ieder geval knullig van de organisatie. Hopelijk is de tocht beter georganiseerd dan de inschrijvingprocedure.