Breedste schoen?
RAPS heeft sinds kort schoenen. Gebaseerd op noord europese leest, dus voor een brede voet.
Mij pasten ze perfect. Breder heb ik ze nog niet aangehad, maar ik heb dan ook nog niet zo veel schoenen aangehad.
Mij pasten ze perfect. Breder heb ik ze nog niet aangehad, maar ik heb dan ook nog niet zo veel schoenen aangehad.
Koga Miyata Road Racer \'98
Red Bull Pro SL 4400 \'10
Red Bull Pro SL 4400 \'10
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Sidi heeft sommige modellen in een "MEGA" uitvoering. Deze zijn speciaal gemaakt voor mensen met een bredere voet.
Sidi Zephyr MEGA
Sidi Genius 5 Pro MEGA
Sidi Genius 5.5 carbon MEGA
Sidi Genius 6.6 carbon MEGA
Misschien zijn deze wel iets voor jou. Eerst eens passen en dan weet je het direct.
Sidi Zephyr MEGA
Sidi Genius 5 Pro MEGA
Sidi Genius 5.5 carbon MEGA
Sidi Genius 6.6 carbon MEGA
Misschien zijn deze wel iets voor jou. Eerst eens passen en dan weet je het direct.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Heb zelf ook redelijk brede voet. Northwave passen perfect!
mister_arby schreef:Heb zelf ook redelijk brede voet. Northwave passen perfect!
Ook ik gebruikte voor de ATB de Northwave. Voor de racer gebruik ik Nike schoenen. Nike schoenen worden nu voor de racefiets gemaakt onder de naam Bontrager. (volgens mij was dat eens op/in Wielerland)
Een jaar met pijn rond gereden met Shimano R300, dit ondanks de extra brede versie (een toevoeging e achter de maat)
Heb nu weer voor Northwave gekozen.
Is duidelijk een stuk breder.
Heb nu weer voor Northwave gekozen.
Is duidelijk een stuk breder.
In de winter : Columbes X-wing
In de zomer een Basso
In de zomer een Basso
Opvallend... Schijnbaar binnen dezelfde merken toch verschillende leesten.
Ik heb als zomerschoen de specialized comp road, wordt veelal als brede schoen gezien. De winterschoen Northwave Farenheit was me veel te smal, ook bij 2 maten groter! Daarintegen zijn de Shimano RW80 een stuk breder....
Passen passen passen.... ( en natuurlijk ervaringen uitwisselen
).
Ik heb als zomerschoen de specialized comp road, wordt veelal als brede schoen gezien. De winterschoen Northwave Farenheit was me veel te smal, ook bij 2 maten groter! Daarintegen zijn de Shimano RW80 een stuk breder....
Passen passen passen.... ( en natuurlijk ervaringen uitwisselen

Mijn trainingen op bikeplanner.com
Ik heb ook zeer brede voeten en heb de Sidi Mega maat 47. Deze zijn echt zeer ruim.
Is eigenlijk de enige schoen die me goed past, en ik heb er al veel uitgeprobeerd.
Niet alle modellen van Sidi zijn er in Mega uitvoering, maar wel voldoende.
Is eigenlijk de enige schoen die me goed past, en ik heb er al veel uitgeprobeerd.
Niet alle modellen van Sidi zijn er in Mega uitvoering, maar wel voldoende.
Cervelo R3 / Campa Chorus / Easton EC90