Ik weet het; een dergelijk bericht heeft al 100-en keren op dit forum gestaan. Maar toch (misschien kan ik nog een die-hard overhalen):
Gisteren voor het eerst een flinke valpartij gehad. Reed alleen met rustige snelheid over een spoorwegovergang die iets schuin loopt t.o.v. de weg waarop ik fiets. Ben al vaker hierover gereden en zonder dat ik erbij stil sta hangt mijn voorwiel in de spoorrail. Het gaat zo snel dat de reactie om jje met je armen op te vangen volledig ontbreekt. De flinke klap komt vervolgens vrijwel geheel op de zijkant van het hoofd. Op dat hoofd zat gelukkig een helm. 5 minuten later ben ik met de schrik in mijn lijf, lichte hoofdpijn en een paar kleine schaafplekjes verder gefietst. Zonder helm zou ik er veel minder goed vanaf gekomen zijn.
Helm op spaart je kop!
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- plantagenet
- Forum-lid
Gaat ie goed Jaapieo????? Dit is een forum hè....Alles mag en kan gezegd worden!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Plantagenet schreef:Gaat ie goed Jaapieo????? Dit is een forum hè....Alles mag en kan gezegd worden!
Ja, maar open dan niet telkens een nieuw Topic (Amateurke). Nu geef ik toe dat de Zoek Optie op dit Forum zwaar ruk is.
Er bestaat toch een Topic met als titel: 'Draag een helm' oid. Ik vind em niet. Echt een van de slechste Fora software die ik ken (maar dat is idd een andere discussie en hoort hier niet thuis)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- plantagenet
- Forum-lid
ZorroI schreef:Plantagenet schreef:Gaat ie goed Jaapieo????? Dit is een forum hè....Alles mag en kan gezegd worden!
Ja, maar open dan niet telkens een nieuw Topic (Amateurke). Nu geef ik toe dat de Zoek Optie op dit Forum zwaar ruk is.
Er bestaat toch een Topic met als titel: 'Draag een helm' oid. Ik vind em niet. Echt een van de slechste Fora software die ik ken (maar dat is idd een andere discussie en hoort hier niet thuis)
Mijn reactie was meer vanwege de toon die gezet werd. Maar goed, zoveel topics, zoveel gedachten. Laten we er niet teveel woorden aan wijden, er is genoeg ander leesvoer te vinden
Weer of geen weer....één van twee is er altijd