http://www.uitinvlaanderen.be/agenda/e/ ... F104BA517F
Moet dit helaas aan me voorbij laten gaan aangezien de Pantani op dezelfde datum is. Jammer had graag eens de sfeer willen proeven.
Retro Ronde van Vlaanderen 27 juni 2010
-
- Forum-lid
Leuk evenement, volgens mij het enige waar je tijdens de vele bevoorradingen meer calorieën krijgt dan verbruikt tijdens de tocht. Ik doe dus weer mee volgend jaar! 

-
- Forum-lid
Sfeerimpressie:

-
- Forum-lid
Zet hem op de agenda maw ik ben ook van de partij,mits ik natuurlijk nog een paar ouwe schoenen helmpie en een oud shirt kan scoren voor die tijd.
:/:D:D:D:D
:/:D:D:D:D
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
De Retro Ronde van Vlaanderen wordt dit jaar op de verjaardag van mijn vrouw gereden. Ik kan het dan uiteraard niet maken om die dag de hort op te gaan voor mijn eigen pleziertjes.
Ik denk er aan om vrouw en kinderen (3 en 7) mee te nemen en er een leuk weekend van te maken: een prachtig verjaardagscadeau.
Wie o wie helpt mij aan goede argumenten waar ik haar mee kan inpakken? Ik moet haar er van kunnen overtuigen dat het een geweldig leuk en gezellig evenement is ... en ook leuk voor de aanhang. En het moeten natuurlijk wel echte/ware argumenten zijn, want anders wordt het weekend alsnog een afknapper voor haar.
Ik denk er aan om vrouw en kinderen (3 en 7) mee te nemen en er een leuk weekend van te maken: een prachtig verjaardagscadeau.
Wie o wie helpt mij aan goede argumenten waar ik haar mee kan inpakken? Ik moet haar er van kunnen overtuigen dat het een geweldig leuk en gezellig evenement is ... en ook leuk voor de aanhang. En het moeten natuurlijk wel echte/ware argumenten zijn, want anders wordt het weekend alsnog een afknapper voor haar.
Binkie, in de streek rond Oudenaarde zijn er mooie B&B, als je zo'n WE schenkt, en dan toevallig zondag even moet fietsen, moet kunnen !
Kunst & cultuur : Gent, Brugge, Ieper
Historie : met de kinderen naar Flanders Fields, de loopgraven bezoeken
Natuur : tja, de Vlaamse Ardennen zelf, of de kuststreek ?
En dan natuurlijk de gastronomie !
Even googelen helpt je zeker verder
Kunst & cultuur : Gent, Brugge, Ieper
Historie : met de kinderen naar Flanders Fields, de loopgraven bezoeken
Natuur : tja, de Vlaamse Ardennen zelf, of de kuststreek ?
En dan natuurlijk de gastronomie !
Even googelen helpt je zeker verder
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !
@Binkie4: Oudenaarde en omgeving is absoluut geen straf om een weekend door te brengen. Rondkijken bij de start is trouwens ook voor niet-fietsers een belevenis. Vorig jaar was er ook nog een soort cultureel festival/braderie/jaarmarkt. Kortom, voldoende te doen en te beleven voor de aanhang.
Bij de Retro Ronde 2009 was het weer overigens TOP (25 gr.+), als het dit jaar weer zulk weer wordt, dan hebben zowel jij als de rest van de familie een super weekend!
Bij de Retro Ronde 2009 was het weer overigens TOP (25 gr.+), als het dit jaar weer zulk weer wordt, dan hebben zowel jij als de rest van de familie een super weekend!
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!