Drenthe's Mooiste
-
- Forum-lid
Dit jaar op 11 juli wordt voor de eerste keer Drenthe's Mooiste georganiseerd.
Deze toertocht is de opvolger van de proloog van de Drentse Rijwiel4daagse en de Vuelta-toertocht die vorig jaar gehouden is. De tocht wordt door 4 verschillende toerclubs georganiseerd.
Er zijn tochten op de weg van 30 tot 150 kilometer en ATB tochten van 25, 50 en 80 km.
zie www.drenthes-mooiste.nl
Deze toertocht is de opvolger van de proloog van de Drentse Rijwiel4daagse en de Vuelta-toertocht die vorig jaar gehouden is. De tocht wordt door 4 verschillende toerclubs georganiseerd.
Er zijn tochten op de weg van 30 tot 150 kilometer en ATB tochten van 25, 50 en 80 km.
zie www.drenthes-mooiste.nl
http://www.band-whatsup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Peddelaar Jacob"]Dit jaar op 11 juli wordt voor de eerste keer Drenthe's Mooiste georganiseerd.
zie www.drenthes-mooiste.nl[/quote]
Met 3 kasseienstroken op de 150km.
zie www.drenthes-mooiste.nl[/quote]
Met 3 kasseienstroken op de 150km.
-
- Forum-lid
[quote="pinarello"]
Met 3 kasseienstroken op de 150km.[/quote]
Ik zou zeggen: grijp die kans!
Met 3 kasseienstroken op de 150km.[/quote]
Ik zou zeggen: grijp die kans!
-
- Forum-lid
Een route op de mountainbike in die periode is natuurlijk ook leuk om te doen.
-
- Forum-lid
[quote="john1968"]Je zou ook de keuze moeten kunnen maken tussen een 100 kM met of zonder keienstrook
Als ik het route kaartje bekijk moet dat niet zo moeilijk zijn[/quote]
Maar John, we zijn toch niet bang voor die kasseienstroken? In de Ronde van Drenthe in april zitten ze ook en het is goed te doen hoor. Groot verzet en verstand op nul en malen maar.
Als ik het route kaartje bekijk moet dat niet zo moeilijk zijn[/quote]
Maar John, we zijn toch niet bang voor die kasseienstroken? In de Ronde van Drenthe in april zitten ze ook en het is goed te doen hoor. Groot verzet en verstand op nul en malen maar.
En er loopt altijd wel een fietspad langs die gallige steentjes. Er is toch niet voor niets asfalt uitgevonden?
Is er trouwens al iets bekend over de aanwezigheid van de hoogste berg van Drenthe in het parcours?

When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
[quote="Aziraphale"]En er loopt altijd wel een fietspad langs die gallige steentjes. Er is toch niet voor niets asfalt uitgevonden?
Is er trouwens al iets bekend over de aanwezigheid van de hoogste berg van Drenthe in het parcours?[/quote]
Staat wel ingetekend op de route.

Staat wel ingetekend op de route.
-
- Forum-lid
[quote="Aziraphale"]En er loopt altijd wel een fietspad langs die gallige steentjes. Er is toch niet voor niets asfalt uitgevonden?
Is er trouwens al iets bekend over de aanwezigheid van de hoogste berg van Drenthe in het parcours?[/quote]
De organisatoren schijnen nog in onderhandeling te zijn met de firma Essent over openstelling van de VAM-berg op die dag. De "witte rook" komt vooralsnog alleen nog uit de vuilverbrander :p

De organisatoren schijnen nog in onderhandeling te zijn met de firma Essent over openstelling van de VAM-berg op die dag. De "witte rook" komt vooralsnog alleen nog uit de vuilverbrander :p
-
- Forum-lid
Ik blijf het roepen als het over toertochten in Drenthe gaat. Drenthe heeft de VAM berg toch helemaal niet nodig om een mooie toertocht te organiseren? Als ik in Drenthe ga fietsen dan doe ik dat vanwege de mooie omgeving die daar te zien is. Het landschap dat past bij Drenthe. Dan zit ik echt niet te wachten op zo'n stom heuveltje op het terrein van Essent.