Cannondale tweedehands
Hallo!
Ik ben op zoek naar een leuke tweedehands fiets. Heb al wel vaker gefietst, maar dat was op echte oude fietsen waarbij de versnellingsschakelaars nog op de buis zaten. Nu kwam ik op marktplaats net deze fiets tegen:
http://link.marktplaats.nl/325185649
Ik vroeg mij af wat een 'normale' prijs is voor een dergelijke fiets. Misschien dat iemand mij hier van raad kan voorzien?
Ik ben op zoek naar een leuke tweedehands fiets. Heb al wel vaker gefietst, maar dat was op echte oude fietsen waarbij de versnellingsschakelaars nog op de buis zaten. Nu kwam ik op marktplaats net deze fiets tegen:
http://link.marktplaats.nl/325185649
Ik vroeg mij af wat een 'normale' prijs is voor een dergelijke fiets. Misschien dat iemand mij hier van raad kan voorzien?
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Volgens mij is deze fiets wel te klein als je 1.78 bent.
Maar als de maat goed is denk ik dat hij tussen de 400 en 500 waard is.
Maar als de maat goed is denk ik dat hij tussen de 400 en 500 waard is.
-
mister_arby
- Forum-lid
Volgens mij is deze Marleen zelfs actief op dit forum..
Maar 2e hands Cannondale zijn erg populair en zeker overpriced op marktplaats. Voor zo'n maat en met die afmontage zou ik persoonlijk niet meer dan 350-400 voor wielen betalen. Voor dat geld kun je als je goed zoekt veel nieuwer spul krijgen.
Maar 2e hands Cannondale zijn erg populair en zeker overpriced op marktplaats. Voor zo'n maat en met die afmontage zou ik persoonlijk niet meer dan 350-400 voor wielen betalen. Voor dat geld kun je als je goed zoekt veel nieuwer spul krijgen.
- razenderoeland
- Forum-lid
Zowat 1 maand geleden heb ik een Caad 3 gekocht. Weliswaar geen triple, maar wel met ultegra afgemonteerd. Ik heb daar €390,- voor betaald. Fiets is ca. 8 jaar oud.
Misschien heb je wat aan deze info.
Misschien heb je wat aan deze info.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Voor 500 euro heb je een keurige fiets, en zeker met Ultegra zul je nog lang plezier van dit karretje beleven. Wielsets zijn beiden wel stevig en niet heel bijzonder, zou doen welke je het mooiste vindt. Mensen die zeggen dat een dergelijke fiets voor 350 op het net staan moeten die aanbiedingen vooral naar je doorsturen, want dat zijn buitenkansjes. Als ze niks sturen? Gewoon deze Marleen bellen en de fiets na een zorgvuldige inspectie (tandwielen nog goed? Frame recht? Geen deuken? Wielen recht?) de fiets mee naar huis nemen en lekker fietsen!