Hallo allemaal
Ik heb deze fiets zien staan bij een dealer met ksyrium elite wielen.
Is dit een verstandige keus of kan ik beter een "traditioneel" merk nemen
Kan er iemand mij wat vertellen over het merk afgezonderd ervan dat ze ook motoren maken.
mvg
Hans
KTM strada LC 5000
KTM heeft wel ervaring met het maken van racefiets. Die begonnen hier namelijk al mee in 1964. Toch zijn ze hier niet erg bekend en dat is jammer omdat ze wel mooie fietsen maken. Over gebruikerservaringen kan ik je niets vertellen, maar ik zou zoizo een testrit maken.
How faster your spin, how faster you go
KTM zijn goede racefietsen, in oostenrijk, spanje, tjechie zie je deze net als in NL bv Giants.
Kwaliteit is goed (research ktm top) al denk ik dat ze qua MTB verder zijn. Ik heb laatst voor deze gekeken http://www.vanalphenmotoren.nl/index.ph ... &Itemid=30 oud model, wel volledig carbon, de emblemen zijn wel slecht aangebracht (valt eraf) frame en lak zijn wel top.
In boxtel zit een dealer....weet de naam zo niet... en daar rijden al veel tevreden ktm-rijders rond (racefiets) maar ik denk dat je voor dat geld wel iets beters kan krijgen......maar als je er 'verliefd' op bent zou ik de Ktm pakken.
Kwaliteit is goed (research ktm top) al denk ik dat ze qua MTB verder zijn. Ik heb laatst voor deze gekeken http://www.vanalphenmotoren.nl/index.ph ... &Itemid=30 oud model, wel volledig carbon, de emblemen zijn wel slecht aangebracht (valt eraf) frame en lak zijn wel top.
In boxtel zit een dealer....weet de naam zo niet... en daar rijden al veel tevreden ktm-rijders rond (racefiets) maar ik denk dat je voor dat geld wel iets beters kan krijgen......maar als je er 'verliefd' op bent zou ik de Ktm pakken.
Fiets is sterk afgeprijsd.
En vind em super mooi afgemonteerd met de donker ultegra triple.
En een goede wielset.
Daar bovenop vindt ik de kleurstelling ook mooi (zwart wit oranje).
En je rijdt iets "orgineels" wat je niet vaak tegen komt in Nederland.
Ik zeg, win win win.
En vind em super mooi afgemonteerd met de donker ultegra triple.
En een goede wielset.
Daar bovenop vindt ik de kleurstelling ook mooi (zwart wit oranje).
En je rijdt iets "orgineels" wat je niet vaak tegen komt in Nederland.
Ik zeg, win win win.