Theo de Rooij Classic 28 mei
-
maresiabiker
- Forum-lid
Ik ga 28 mei de Theo de Rooij Classic fiesten, met daarin de Robert Gesink Challenge dat is zo snel mogelijk de Holterberg op. Heeft iemand van jullie al eens de Theo de Rooij Classic gefiest ?
Ik hoor het wel:D
Ik hoor het wel:D
Maresiabiker
Ik heb hem vorig jaar gefietst, toen nog zonder Gesink Challenge. Erg mooie en gevarieerde tocht. 1 van de betere in de regio. Zeker doen als je de kans hebt.
Route van de Gesink Challenge nu 2 keer gefietst. Onder de 15 minuten is mogelijk.
Route van de Gesink Challenge nu 2 keer gefietst. Onder de 15 minuten is mogelijk.
[quote="ponsteen"]Hij begint bij het restaurant aan het begin van de toeristenweg bij Nijverdal en eindigt bij de restaurants waar tegenwoordig klinkers liggen (kruising Motieweg). [/quote]
Ah ok. Dus de 'makkelijke' kant op (de 10% af).
Ah ok. Dus de 'makkelijke' kant op (de 10% af).
Ik heb zelf laatst nog een nieuw record gezet op de holterberg volgens de in mijn ogen zwaarste route. Van de voet van de Motieweg tot het kruispunt aan de Nijverdal kant in 17:52, dan mag je beide 10% secties omhoog 
Wie gaat er morgen nog meer starten voor de 150km versie?
Zaterdag de 110 km gefietst. Holterberg is een mooi stukje, verder was het heerlijk rustig op de wegen. En dat op een zaterdag. de pijlen waren soms een beetje moeilijk te zien omdat ze in het gras stonden. Verder ook goede bevoorrading
Enige minpuntje was de afstand, mijn Garmin gaf echt maar 95 km aan bij de finish en voor mijn gevoel heb ik echt geen één keer fout gereden. (heb nog een extra rondje gereden om boven die 100 km uit te komen
)
Enige minpuntje was de afstand, mijn Garmin gaf echt maar 95 km aan bij de finish en voor mijn gevoel heb ik echt geen één keer fout gereden. (heb nog een extra rondje gereden om boven die 100 km uit te komen
Ik heb de 150 route gereden en was na 150.4km terug, dus dat klopte precies 
-
maresiabiker
- Forum-lid
Ik heb de 80 km gefiets met tijdrit, maar heb de eindmat gemist te vroeg rechtsaf geslagen. misschien hadden ze nog een bord kunnen met nog 100 meter voor de streep. verder een mooie tocht, gaan volgende jaar weer maar dan de 110 of 150 km.
Maresiabiker