Botsing fietser en scooter
-
- Forum-lid
Mijn schoonvader, een fervent fietser is in botsing gekomen met een scooter
http://www.rtvnh.nl/nieuws/56073/Fronta ... jaarde+man
was wel lis waar geen racefietser maar toch
Kijk uit waar je fietst (wegdek) en mede weggebruikers
Hij ligt nu in het VU met zware verwondingen, niet (meer) in levensgevaar maar het is wel ernstig
http://www.rtvnh.nl/nieuws/56073/Fronta ... jaarde+man
was wel lis waar geen racefietser maar toch
Kijk uit waar je fietst (wegdek) en mede weggebruikers
Hij ligt nu in het VU met zware verwondingen, niet (meer) in levensgevaar maar het is wel ernstig
oldtimer
Heel veel sterkte met je schoonvader!!
Ik had gisteren er ook zo bij kunnen liggen...
Ik ging linksaf en er zoeft zo een scooter langs me heen en raakt mijn voorwiel!!
Godzijdank ben ik niet gevallen maar ho maar dat die scooter is gestopt...
Helaas ook geen beschrijving van deze vrouw of man aangezien deze van achteren aan kwam zetten en me zo me voorwiel schampte.
Mijn hele stuur stond scheef dus dat is denk ik mijn geluk geweest dat ik niet onderuit klapte...
Iedereen wees voorzichtig!
Ik had gisteren er ook zo bij kunnen liggen...
Ik ging linksaf en er zoeft zo een scooter langs me heen en raakt mijn voorwiel!!
Godzijdank ben ik niet gevallen maar ho maar dat die scooter is gestopt...
Helaas ook geen beschrijving van deze vrouw of man aangezien deze van achteren aan kwam zetten en me zo me voorwiel schampte.
Mijn hele stuur stond scheef dus dat is denk ik mijn geluk geweest dat ik niet onderuit klapte...
Iedereen wees voorzichtig!
Het beste voor je vader gewenst GuustFlater.
Dat moet echt een een harde klap zijn geweest zeg. Ik lees alleen dat de oorzaak van het ongeval niet bekend is.
Je vader heeft zeker nog niets kunnen vertellen?
Wel zwaar benieuwd eigenlijk (niet dat het de situatie veranderd natuurlijk).
Scooterje te druk bezig met telefoon oid?
Mvg, Zorro
Dat moet echt een een harde klap zijn geweest zeg. Ik lees alleen dat de oorzaak van het ongeval niet bekend is.
Je vader heeft zeker nog niets kunnen vertellen?
Wel zwaar benieuwd eigenlijk (niet dat het de situatie veranderd natuurlijk).
Scooterje te druk bezig met telefoon oid?
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Het fietspad is daar wat smal en het is twee richtings, met dan nog allemaal werk aan de weg. Ervan uitgaan dat de scooter liep te kutten is gezien de weg situatie wat kort door de bocht, ik rijd daar niet graag omdat het gewoon wat onduidelijk is. Onder het viaduct is het rommelig. Ik kan me voorstellen dat het daar aan heeft gelegen.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
- Forum-lid HC
Scooter is simpel gezegd eigenlijk te breed voor de meeste tweerichtingsfietspaden. Ben twee jaar geleden ook in botsing gekomen met een tegemoetkomende veel te brede bromscooter. Bij de reconstructie bleek dat het op geen enkele manier mogelijk was dat we allebei tegelijk door de betreffende bocht hadden gekund.
Resultaat was aardig wat schade (zijn stuur raakte mijn linkerschifter) waarbij het wel weer mazzel was (voor mij dan) dat het een bromscooter betrof en dat deze voor 100% als veroorzaker van het ongeval werd aangewezen........ (sterke verkeersdeelnemer). Afijn al mijn schade is vergoed en de gebroken linkerhand is weer prima genezen en voortaan ben ik nog voorzichtiger bij het insturen van een bocht.
Resultaat was aardig wat schade (zijn stuur raakte mijn linkerschifter) waarbij het wel weer mazzel was (voor mij dan) dat het een bromscooter betrof en dat deze voor 100% als veroorzaker van het ongeval werd aangewezen........ (sterke verkeersdeelnemer). Afijn al mijn schade is vergoed en de gebroken linkerhand is weer prima genezen en voortaan ben ik nog voorzichtiger bij het insturen van een bocht.
-
- Forum-lid
Thnx..... Oorzaak is nog in onderzoek bij de politie. Politie is nu met paasverlof, dinsdag gaan ze verder!
Lezing van "tegenpartij" is dat Pa begon te slingeren en op het moment van passeren van de scooter zou hij zijn gevallen. Waarop de scooter vol over hem heen is gereden. Wij zijn er wezen kijken en terplaatse is het wegdek erg slecht. Precies daar is het asfalt vervangen door bakstenen waar op 2 plaatsen er PVC doppen boven het wegdek uitsteken. Misschien is hij daardoor verast en ten val gekomen. Hij weet er niets meer van in ieder geval.
Verwondingen: ingeklapte en geperforeerde long, gebroken ribben, nek op twee plaatsen gebroken, rug op twee plaatsen gebroken, snee over zijn hele schedel met tig hechtingen, verbrijzelde arm en elleboog welke het misschien nooit meer gaat doen. En een bont en blauw lichaam..............
Lezing van "tegenpartij" is dat Pa begon te slingeren en op het moment van passeren van de scooter zou hij zijn gevallen. Waarop de scooter vol over hem heen is gereden. Wij zijn er wezen kijken en terplaatse is het wegdek erg slecht. Precies daar is het asfalt vervangen door bakstenen waar op 2 plaatsen er PVC doppen boven het wegdek uitsteken. Misschien is hij daardoor verast en ten val gekomen. Hij weet er niets meer van in ieder geval.
Verwondingen: ingeklapte en geperforeerde long, gebroken ribben, nek op twee plaatsen gebroken, rug op twee plaatsen gebroken, snee over zijn hele schedel met tig hechtingen, verbrijzelde arm en elleboog welke het misschien nooit meer gaat doen. En een bont en blauw lichaam..............
oldtimer
Als het inderdaad zo is dat de scooter werd meegesleurd in een val van je vader dan is het meisje gewoon het slachtoffer van een ongeluk dat hij veroorzaakte. De suggestie van "zorro" over telefoneren was wat dat betreft buitengewoon voorbarig en tendentieus. Evenzogoed sterkte en een voorspoedig herstel voor je vader gewenst, "guust". Als het wegdek, en dan met name die pvc doppen, een rol speelden ligt de verantwoordelijk bij de gemeente en/of de provincie.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- superrose
- Forum-lid
- Contact
[quote="Timo 2.0"]Als het inderdaad zo is dat de scooter werd meegesleurd in een val van je vader dan is het meisje gewoon het slachtoffer van een ongeluk dat hij veroorzaakte. De suggestie van "zorro" over telefoneren was wat dat betreft buitengewoon voorbarig en tendentieus. Evenzogoed sterkte en een voorspoedig herstel voor je vader gewenst, "guust". Als het wegdek, en dan met name die pvc doppen, een rol speelden ligt de verantwoordelijk bij de gemeente en/of de provincie.[/quote]
+1 op elk woord
+1 op elk woord
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
Beterschap aan je (schoon)vader, het klinkt allemaal bijzonder ernstig. Los van het al dan niet schuldig zijn van een van de partijen, soms is een ongeval gewoon een ongeval en kan geen van de twee er wat aan doen.
Politie met Paasverlof: Laat die mensen ook gewoon de feestdagen met hun familie doorbrengen, een onderzoek achteraf kan prima een dagje wachten en dan kunnen de agenten die wel dienst hebben zich tenminste focussen op de op dat moment dringende zaken.
Politie met Paasverlof: Laat die mensen ook gewoon de feestdagen met hun familie doorbrengen, een onderzoek achteraf kan prima een dagje wachten en dan kunnen de agenten die wel dienst hebben zich tenminste focussen op de op dat moment dringende zaken.