Mag ik deze opmerking plaatsen:
Afgezien van het verdwijnen van bordjes is de route opmerking niet waar:
“De routes zijn gelijk aan vorig jaar. In verband met de vergunningen die de Shimano Fiets Challenge heeft voor één dag (1 mei 2010) mogen we deze routes niet op kaart of als GPS-bestand publiceren omdat dit aanzet tot het fietsen van de routes op andere dagen”
tevens:
" De start van alle tochten vindt plaats in Vaals op het plein bij de permanence (gemeentehuis Vaals). De finish van de Cyclo's zijn op het hoogste punt van Nederland, het Drielandenpunt. De toertocht eindigt weer bij de permanence (gemeentehuis Vaals)"
Dus:
Jammer dat het allemaal niet klopt. Ik denk dat een paar dronken gasten geen 20 km bordjes kunnen weghalen. Ik trek in twijfel of dat dus "echt" zo is. Aangezien de informatie op de website qua routes en aankondigingen gedeeltelijk niet kloppen ga ik uit van een organisatorisch probleem. Wees dan wel open als organisatie. Alle berichtgeving vooraf aan het evenement gaven al aan dat er problemen waren. Waar rook is is ook vuur. Had gewoon gezegd dat het niet was gelukt en dat je maar 40 km kon mtb-en. Had ik veel stoerder gevonden. Dan laat je zien dat je kunt organiseren......
Sjon