Shimano rc903 maat
zo goed als onmogelijke vraag om te beantwoorden, kleine kans dat iemand beide heeft, vorm van de leest zal anders zijn waardoor bv de lengte wel klopt maar wel anders zal zijn qua vorm/breedte/ruimte voor de wreef/ruimte bij de tenen. Gewoon passen (in winkel of via retourregeling webshop).
-
Donpablopicco
- Forum-lid
Wat zijn de CM's in de Sidi schoenen? Daar kan je redelijk van afleiden wat Shimano zou moeten worden. Normaal wel een halve maat tot hele maat groter dan je normale schoenen (stelregel bij Shimano).
Shimano valt klein, que maat heb ik in de recente Shimano's dezelfde maat als in Nike hardloopschoenen.
In de oude Shimano's (RP09) heb ik een maat kleiner (44 voor een voetlengte van 28,2cm en dat past zeer goed hoewel 44 officieel maar 27,4 cm lang is).
De beste manier is je voetlengte meten (voet met je hiel tegen de muur zetten op een A4 blad en aftekenen) en dan in de maattabel opzoeken en bestellen bij een webshop waar je kan retourneren na thuis te passen.
In de oude Shimano's (RP09) heb ik een maat kleiner (44 voor een voetlengte van 28,2cm en dat past zeer goed hoewel 44 officieel maar 27,4 cm lang is).
De beste manier is je voetlengte meten (voet met je hiel tegen de muur zetten op een A4 blad en aftekenen) en dan in de maattabel opzoeken en bestellen bij een webshop waar je kan retourneren na thuis te passen.