Afgelopen week mooie fietstassen gekocht van LIDL voor woon-werk verkeer.
Graag advies over een geschikte bagagedrager met een leuke prijs omdat de tassen ook maar 9,99 gekost hebben.
Heb een Cube nuroad pro.
Bagagedrager Gravel bike
-
- Forum-lid
Heb zelf een Nuroad race en heb de bijpassende bagagedrager, de variant waar je ook nog iets op kan leggen. Fietsvakantie met 2 tassen 10 liter eraan en drybag 10l er op
Fantastisch systeem, maar alleen te gebruiken met spatbord. Samen wel een zeer stevige, rammelvrije constructie. En door dat spatbord max 38mm.
Ook op stenige afdalingen muurvast.
Wilde eigenlijk na fietsvakanties, 3 of 4 per jaar, alles er afhalen. Maar rij er nu gewoon altijd mee.
Edit: maar wel aan de prijs. Dan idd Decathlon, op vorige fiets, 15,- dacht ik.
Fantastisch systeem, maar alleen te gebruiken met spatbord. Samen wel een zeer stevige, rammelvrije constructie. En door dat spatbord max 38mm.
Ook op stenige afdalingen muurvast.
Wilde eigenlijk na fietsvakanties, 3 of 4 per jaar, alles er afhalen. Maar rij er nu gewoon altijd mee.
Edit: maar wel aan de prijs. Dan idd Decathlon, op vorige fiets, 15,- dacht ik.
Op bagagedragers zou ik niet overdreven bezuinigen, je doet er lang mee en kan ze ook meenemen naar nieuwe fietsen. Vaak zijn huismerken van Duitse internet shops of Decathlon best prima, hooguit wat zwaar.
Wil je wat mooiers, beters, bijzonder ders of lichters: ortlieb, Tubus, Bontrager, Topeak.
Wil je heel mooi en duur, dan heb je de Tailfin.
Wil je wat mooiers, beters, bijzonder ders of lichters: ortlieb, Tubus, Bontrager, Topeak.
Wil je heel mooi en duur, dan heb je de Tailfin.