In mijn zoektocht om mijn project (Specialized Roubaix met velgrem en snelspanner) een serieuze upgrade te geven door een set goede wielen te kopen, kwam ik al snel terecht bij enkele Chinese merken. Er zitten nu alu Fulcrum Racing 4 in. Dus er is nog een serieuze verbetering mogelijk.

Ik wil graag Europees kopen, maar de meeste merken hebben de velgrem markt verlaten. De merken die dat wel nog doen, zijn meestal erg duur. Tweedehands wordt er ook best nog veel gevraagd voor een carbonnen set. En deze zijn meestal niet in een top conditie.
Na het kijken van enkele YouTube reviews, bleven voor mij Light Bicycle, ICAN, Elitewheels en Nepest over.
Vooral Nepest maakte een goede indruk op mij. Enkele zeer goede reviews, een duidelijke website en ze reageren heel gepersonaliseerd op vragen. Het lijkt wel of deze Chinese merken meer begaan zijn met potentiële klanten dan de Europese merken. Ik vind redelijk veel reviews van het model MAUI van Nepest. Maar geen van het enige velgrem-snelspanner model dat zij verkopen: SPEEDN.
Iemand van jullie al ervaring met een set SPEEDN van Nepest?
Alvast bedankt.
Mvg,