4Gold
4Gold bestaat toch al even, maar toch heb ik ergens het idee dat het niet heel hard van de grond komt ofzo. Ik ken niemand die het gebruikt en heb het zelf nooit gebruikt. De ambassadeur is toch geen kleintje in de wielerwereld, dus ergens snap ik het niet. Is het een "farse" of valt het juist wel mee? Heeft iemand hier er ervaring mee?
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik zou niet eens weten wat het is.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Zonder op te zoeken weet ik dat het een projectje van Tjeu is.
In training zie je hem dan met gouden bidons rijden.
Ging er eigenlijk altijd vanuit dat hij zelf sportvoeding op de markt hielp brengen.
Niet mijn interessegebied vandaar dat ik er nooit verder naar ben gaan zoeken.
In training zie je hem dan met gouden bidons rijden.
Ging er eigenlijk altijd vanuit dat hij zelf sportvoeding op de markt hielp brengen.
Niet mijn interessegebied vandaar dat ik er nooit verder naar ben gaan zoeken.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid
Onze dochter en zoon gebruiken de producten van 4Gold.
Over de kwaliteit/positieve effecten kan ik niet veel zeggen.
Over de kwaliteit/positieve effecten kan ik niet veel zeggen.
-
- Forum-lid HC
Elk jaar komen er wel een paar merken bij. Het is gewoon heel duur voor suiker en voor een leuke verpakking krijg je een hoge prijs.
Ik koop gewoon haribo en doe dat in zakjes, snelle jelle mee.
Enige wat ik koop zijn die powerbar hydro gels voor de cafeïne.
Ik koop gewoon haribo en doe dat in zakjes, snelle jelle mee.
Enige wat ik koop zijn die powerbar hydro gels voor de cafeïne.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Je bedoelt natuurlijk te zeggen dat sportvoeding ook maar gewoon voeding is.
En dat 99% van de sporters de koolhydraten, mineralen, etc. voor, tijdens en na het sporten prima uit kwark, bananen en krentebollen kan halen ipv de duurdere specifieke in de markt gezetten "sport"voeding.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
100% mee eens... Maar toch vind ik dat nog best lastig TIJDENS het fietsen. Daarom wissel ik af tijdens de rit met krentenbollen, snelle jelles, oat bars en gelletjes. Krijg ik ook geen last van mijn maag of darmen, voel ik me top en houd ik de kosten onder controle (wat dan weer rechtstreeks naar fietskleding of de fiets zelf gaat). Ik kan moeilijk een tros bananen meenemen onderweg. Gisteren al 3 krentenbollen meegenomen, dat was wel meer dan de maxMarkVeenstra schreef: ↑23 apr 2025 08:32Je bedoelt natuurlijk te zeggen dat sportvoeding ook maar gewoon voeding is.
En dat 99% van de sporters de koolhydraten, mineralen, etc. voor, tijdens en na het sporten prima uit kwark, bananen en krentebollen kan halen ipv de duurdere specifieke in de markt gezetten "sport"voeding.

on-topic: ken het merk zelf niet. Voedingswaarden lijken me wel prima van de gelletjes; 29 gram koolhydraten en verder weinig zut.
-
- Forum-lid HC
Maar wat is nu het doel van je vraag?Juppehup schreef: ↑22 apr 2025 21:28 4Gold bestaat toch al even, maar toch heb ik ergens het idee dat het niet heel hard van de grond komt ofzo. Ik ken niemand die het gebruikt en heb het zelf nooit gebruikt. De ambassadeur is toch geen kleintje in de wielerwereld, dus ergens snap ik het niet. Is het een "farse" of valt het juist wel mee? Heeft iemand hier er ervaring mee?
Als je geïnteresseerd bent, dan bestel je toch een proefpakket. Welke voeding voor mij werkt, kan heel goed voor jou problemen geven met de maag.