Ticketruilsysteem Amstel Gold Race
Dag allen,
Helaas ben ik voor de komende editie van de AGR (240km) uitgeloot. Nu is er echter nog kans om een ticket via het ticketruilsysteem te kunnen bemachtigen.
Via een omweg kun je ook nog op een andere manier aan een kaartje komen maar weet iemand vanaf wanneer je je voor dit ticketruilsysteem kon aanmelden afgelopen jaren?
In 1 ontvangen AGR mail staat namelijk vermeld "Halverwege januari sturen we je meer informatie over het ticketruilsysteem en de werkwijze hoe jij je hiervoor kunt aanmelden.", deze mail/ hier heb ik echter niets over ontvangen. En op de AGR website staat dat het ticketruilsysteem medio februari opent.
Helaas ben ik voor de komende editie van de AGR (240km) uitgeloot. Nu is er echter nog kans om een ticket via het ticketruilsysteem te kunnen bemachtigen.
Via een omweg kun je ook nog op een andere manier aan een kaartje komen maar weet iemand vanaf wanneer je je voor dit ticketruilsysteem kon aanmelden afgelopen jaren?
In 1 ontvangen AGR mail staat namelijk vermeld "Halverwege januari sturen we je meer informatie over het ticketruilsysteem en de werkwijze hoe jij je hiervoor kunt aanmelden.", deze mail/ hier heb ik echter niets over ontvangen. En op de AGR website staat dat het ticketruilsysteem medio februari opent.
-
- Forum-lid
Kreeg net een mail dat het ticketruilsysteem geopend is.
Ik kwam er inderdaad vanochtend rond 10u achter dat het geopend was. Na mij hiervoor aangemeld te hebben kreeg ik na circa 10 minuten ook een email van de AGR dat het ticketruilsysteem geopend is.
Hopelijk komt er nu op kort termijn dat er een ticket voor de 240km beschikbaar is voor me.
Met een ticket voor een kortere afstand houdt niemand je tegen als je toch de 240 wilt fietsen.Sandervp schreef: ↑12 feb 2025 12:45Ik kwam er inderdaad vanochtend rond 10u achter dat het geopend was. Na mij hiervoor aangemeld te hebben kreeg ik na circa 10 minuten ook een email van de AGR dat het ticketruilsysteem geopend is.
Hopelijk komt er nu op kort termijn dat er een ticket voor de 240km beschikbaar is voor me.
Er zijn ook genoeg deelnemers die onderweg besluiten een kortere afstand te fietsen
Courir c'est mourir un peu
-
- Forum-lid
Hebben jullie al een ticket kunnen bemachtigen?
Ikzelf had mij gelijk om 10u aangemeld op de dag dat het ticketruilsysteem open ging. Dezelfde dag nog kreeg ik rond 16u al een bericht dat ze een ticket voor de 240km voor me hadden.
Ondanks dat je zelf nog kunt switchen op de site en ook op de dag zelf welke afstand je uiteindelijk gaat fietsen zullen ze bij het ticketruilsysteem wel rekening houden met de afstanden waarvoor uitgelote personen zich hebben ingeschreven en de afstanden van personen die niet meer deelnemen/ hun kaartje aan bieden.
Niet dat ze ineens in plaats van bv 500 deelnemers ineens 750 deelnemers hebben voor een bepaalde afstand waardoor de kans groter is dat het drukker is bij de rustplekken.
Bij de bevoorrading is het sowieso druk...Sandervp schreef: ↑24 feb 2025 06:51Ikzelf had mij gelijk om 10u aangemeld op de dag dat het ticketruilsysteem open ging. Dezelfde dag nog kreeg ik rond 16u al een bericht dat ze een ticket voor de 240km voor me hadden.
Ondanks dat je zelf nog kunt switchen op de site en ook op de dag zelf welke afstand je uiteindelijk gaat fietsen zullen ze bij het ticketruilsysteem wel rekening houden met de afstanden waarvoor uitgelote personen zich hebben ingeschreven en de afstanden van personen die niet meer deelnemen/ hun kaartje aan bieden.
Niet dat ze ineens in plaats van bv 500 deelnemers ineens 750 deelnemers hebben voor een bepaalde afstand waardoor de kans groter is dat het drukker is bij de rustplekken.
Tenzij je heel vroeg bent, of heel laat, maar in dat laatste geval is er dan eigenlijk ook geen voorraad meer
Ik ben nu al 2 jaar uitgeloot en zie mijn kansen slinken op een 240km kaartje (is het zinvol om 100km als mijn afstand in te voeren of gaat dat niet uitmaken?). Hoe onethisch is het om gewoon mee te gaan zonder kaderplaatje? Ik ben wel gewoon aan het trainen en heb in april nog 2 cyclo's staan (Paris-Roubaix en LBL), zou zonde zijn om op m'n handen te gaan zitten in een huisje op 20 minuten van de start...
-
- Forum-lid
Je kunt de route prima rijden zonder ticket, de wegen zijn niet afgesloten. Het is wellicht wat onethisch om gebruik te maken van de bevoorrading, maar ook dat zal de organisatie bij een beperkt aantal illegale bevoorraders niet merken.
Probeer met een groep(je) mee te loten, dat vergroot je kansen aanzienlijk.Seppie88 schreef: ↑11 mar 2025 13:40 Ik ben nu al 2 jaar uitgeloot en zie mijn kansen slinken op een 240km kaartje (is het zinvol om 100km als mijn afstand in te voeren of gaat dat niet uitmaken?). Hoe onethisch is het om gewoon mee te gaan zonder kaderplaatje? Ik ben wel gewoon aan het trainen en heb in april nog 2 cyclo's staan (Paris-Roubaix en LBL), zou zonde zijn om op m'n handen te gaan zitten in een huisje op 20 minuten van de start...
Ik ben met een familiegroep van 4 personen altijd ingeloot.
En hier op het forum is ook iemand die dat organiseert....