Bianchi Via Nirone 2010 triple 105
Dag allemaal,
Ik zit eraan te denken om deze fiets te kopen
http://www.derks-wielersport.nl/bianchi ... 01296.html
Rijdt iemand al op deze fiets, en bevalt hij? Zijn er andere zaken waar ze deze fiets verkopen voor dezelfde of lagere prijs? Ik ken Derks verder niet, en is in elk geval niet bij mij in de buurt zodat het onderhoud ergens anders moet gebeuren.
Bedankt alvast
Edo
Ik zit eraan te denken om deze fiets te kopen
http://www.derks-wielersport.nl/bianchi ... 01296.html
Rijdt iemand al op deze fiets, en bevalt hij? Zijn er andere zaken waar ze deze fiets verkopen voor dezelfde of lagere prijs? Ik ken Derks verder niet, en is in elk geval niet bij mij in de buurt zodat het onderhoud ergens anders moet gebeuren.
Bedankt alvast
Edo
Ik heb mijn Bianchi ook bij Derks vandaan. Prima winkel met soms scherpe prijzen.
De Via Nirone zit al eventjes in het assortiment van Bianchi. Een prima instapframe, stijf zat en ziet er prima uit. Niet erg licht, maar dat is in de deze prijsklasse toch niet zo belangrijk.
Op de afmontage is nog wel wat af te dingen. Ik ben persoonlijk nooit zo'n fan van FSA cranks en van die Shimano wielen moet je al helemaal ver blijven.
Ik denk dat je elders een betere fiets kunt krijgen voor minder geld.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan een Red Bull (Rose.de) of een Canyon. Als je per se een Bianchi wil, kijk dan eens bij Salden of Hopmans.
De Via Nirone zit al eventjes in het assortiment van Bianchi. Een prima instapframe, stijf zat en ziet er prima uit. Niet erg licht, maar dat is in de deze prijsklasse toch niet zo belangrijk.
Op de afmontage is nog wel wat af te dingen. Ik ben persoonlijk nooit zo'n fan van FSA cranks en van die Shimano wielen moet je al helemaal ver blijven.
Ik denk dat je elders een betere fiets kunt krijgen voor minder geld.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan een Red Bull (Rose.de) of een Canyon. Als je per se een Bianchi wil, kijk dan eens bij Salden of Hopmans.
Het voordeel van de Bianchi is dat je de komende jaren je schuur binnen kan komen en denken, goddomme wat heb ik toch een mooi fietsje gekocht. Dat zou ik met die Duitse dozenschuivers toch minder snel hebben.
Wel meer fiets voor je geld inderdaad.
-
watikjebrom
- Forum-lid
MrAngry schreef:Het voordeel van de Bianchi is dat je de komende jaren je schuur binnen kan komen en denken, goddomme wat heb ik toch een mooi fietsje gekocht. Dat zou ik met die Duitse dozenschuivers toch minder snel hebben.
Gelukkig (voor de duitsers) verschillen de meningen daarover. Als ik mijn garage inloop en mijn Red Bull zie denk ik toch echt 'wat een strakke kar'
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
-
stefanofly
- Forum-lid
18% korting op een 2010 model is correct. Veel goedkoper zul je niet vinden.
Kies je bewust voor een triple?
als je niet perse een bianchi moet hebben, kun je meer hebben voor dat geld (beter groep and betere wielen)
Kies je bewust voor een triple?
als je niet perse een bianchi moet hebben, kun je meer hebben voor dat geld (beter groep and betere wielen)

Ja triple is bewust, er moet ook stevig mee geklommen kunnen worden.
Ik heb nog gekeken bij Salden, daar hebben ze niet de 105-versie staan, maar wel de Ultegra. Na korting is de prijs ongeveer hetzelfde, dus dat is de moeite van de rit wel waard.
Bedankt voor alle tips!
Ik heb nog gekeken bij Salden, daar hebben ze niet de 105-versie staan, maar wel de Ultegra. Na korting is de prijs ongeveer hetzelfde, dus dat is de moeite van de rit wel waard.
Bedankt voor alle tips!
Mocht je je Via Nirone gekocht hebben post d'r dan efkes op de Bianchi-site. Vinden veel jongens (en meisjes?) leuk.
-
stefanofly
- Forum-lid
Edo schreef:Heb je een site voor me? D´r zijn zoveel sites over Bianchi´s...
ik denk dat hij deze bedoeld : http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=4767

stefanofly schreef:Edo schreef:Heb je een site voor me? D´r zijn zoveel sites over Bianchi´s...
ik denk dat hij deze bedoeld : http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=4767
Yep, dank je Stefanofly.
MrAngry schreef:Het voordeel van de Bianchi is dat je de komende jaren je schuur binnen kan komen en denken, goddomme wat heb ik toch een mooi fietsje gekocht. Dat zou ik met die Duitse dozenschuivers toch minder snel hebben.
+1
Camerig is prachtig!