Hallo forumgenoten,
Heeft er iemand ervaring met de schoenen, Mavic Galibier? Ik vind ze nl erg mooi maar Mavic is voor mij qua schoenen een onbekende.
Ik hoor/lees graag jullie ervaringen.
Gr. Docker
Mavic Galibier
Met desbetreffend model heb ik geen ervaring maar met Mavic kleding/schoenen wel. Zowel de kleding als de schoenen bevallen me zozeer dat ik vanaf nu zweer bij de kleding en schoenen van Mavic. Perfect afgewerkt en zeer comfortabel.
De schoenen (in mijn geval de Zxellium) zijn een genot om te dragen en te fietsen. Zitten als sloffen en hebben een zeer goede ventilatie. De Galibier heeft tov van de (duurdere) Zxellium een eenvoudiger zool, is wat zwaarder en nog wat kleine verschillen maar de basisvorm is gelijk. Hoewel het natuurlijk heel persoonlijk is, zijn schoenen van Mavic wat mij betreft echte aanraders en ik betwijfel het of ik nog ooit fijnere schoenen kan kopen.
De schoenen (in mijn geval de Zxellium) zijn een genot om te dragen en te fietsen. Zitten als sloffen en hebben een zeer goede ventilatie. De Galibier heeft tov van de (duurdere) Zxellium een eenvoudiger zool, is wat zwaarder en nog wat kleine verschillen maar de basisvorm is gelijk. Hoewel het natuurlijk heel persoonlijk is, zijn schoenen van Mavic wat mij betreft echte aanraders en ik betwijfel het of ik nog ooit fijnere schoenen kan kopen.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Mavic is een voortzetting van Adidas, en sinds 2009 op de markt. Schoenen hebben een goedepasvorm en voelen comfortabel aan. Heb zelf race en ATB schoenen van Mavic en bevallen me uitstekend. De Mavic Galibier is volgens mij dan ook een koop.
http://www.tour-transalp.de/" onclick="window.open(this.href);return false;