Maar adviesprijs is hoger dan waar je de Ekar voor kunt krijgen. De verkoopprijs zal dus een stuk moeten zakken.
Wel een goede set van Campa om een midrange Gravel aan te bieden
Campagnolo introduceert Ekar GT en Zonda GT
-
- Forum-lid HC
- thestudent
- Forum-lid HC
Zal vooral voor al afgemonteerde fietsen zijn. Wat de uiteindelijke retail prijs voor zoiets is is altijd afwachten.
Die zonda GT wielen zijn denk ik vooral relatief goede allroad wielen voor de bredere wegband in de moderne racefiets 32-35mm.
Die zonda GT wielen zijn denk ik vooral relatief goede allroad wielen voor de bredere wegband in de moderne racefiets 32-35mm.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kan niet wennen aan dat G3 spaakpatroon in het voorwiel.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat maakt niet zoveel uit als je met een 38 voorblad rijdt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Een 42 voorblad en een 9-36 achter, of als je wilt klimmen een 9-42, is een prachtige range met een verloop dat niet onder doet voor een 11 speed 52/36 met bijvoorbeeld 11-28. Dus ook mooi voor een custom racer. En als je op cruisesnelheid ligt altijd je ketting in de midden, in plaats van juist op cruisesnelheid altijd hannesen van groot naar klein en vice versa. Het blijft een interessante groep maar ik had liever een EPS versie gehad.