Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK Cross 2012

eelcoz

eelcoz 01 feb 2012 11:48

de zwarten schreef:excuus, maar de laatste 4 posts geven blijk van niet-correcte informatie.
Binnen de ploeg (met de renners) is overeengekomen om de winstpremie te delen. Niemand heeft dat betwist. Na de wedstrijd heeft de manager van Albert gezegd dat hij het niet nodig vond dat Albert zijn winstpremie zou moeten delen. Die manager heeft geen weet van de afspraken tussen de renners, en heeft voor zijn beurt gesproken.
Dan stond er onjuiste informatie op Sporza-text.

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 01 feb 2012 20:31

Wat is er dan mis met mijn bericht?. Ik heb die 2 dagen alle crossen, de voorbeschouwing en nabeschouwingen gevolgd op sporza en dus niets gemist. Dus ook die afspraak niet. Dat die Roodhooft boter op z'n hoofd heeft, is wel duidelijk. Maar misschien heb jij wat gemist de zwarten?

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 02 feb 2012 08:06

Stybar zou nu ook vanaf volgend jaar de cross slechts als voorbereiding op het wegseizoen rijden, en dit pas vanaf december. Als ook Nys nu nog stopt en er geen nieuwe ( buitenlandse)
vedetten opstaan ziet het er niet goed uit.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 02 feb 2012 08:28

scottpch schreef:Wat is er dan mis met mijn bericht?. Ik heb die 2 dagen alle crossen, de voorbeschouwing en nabeschouwingen gevolgd op sporza en dus niets gemist. Dus ook die afspraak niet. Dat die Roodhooft boter op z'n hoofd heeft, is wel duidelijk. Maar misschien heb jij wat gemist de zwarten?
Dat je het vorige bericht niet corrigeert maar gewoon instemmend reageert. En in dat vorige bericht wordt geinsinueerd dat Albert zijn woord niet houdt.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 03 feb 2012 06:49

Lees alle kranten er maar op na, Albert heeft daar zelf mee ingestemd en na de heisa daarover z'n keutel vlug ingetrokken en gezegd dat hij alsnog zou delen. Hij heeft dus wel degelijk in eerste instantie zijn woord niet gehouden.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 03 feb 2012 09:35

Ik las het net ook: Stybar rijdt geen volledig seizoen meer. Exit Stybar dus. Dat is precies waar Wuyts zo bang voor was. Het is nog maar de vraag of iemand als Van der Haar het gaat redden aan de absolute top. En ik verlies dit seizoen al mijn interesse door een gebrek aan kampioenen. Maar goed: laten we wel wezen. Voor Vlamingen blijft het een prachtige sport die hopelijk populair blijft.

Gezeik over die premies zeg. Gewoon afspraak maken vooraf en klaar. Of alles naar de winnaar; het is niet alsof de Belgen nu zo'n behoefte aan ploegenspel hebben.

simen
Forum-lid

simen 03 feb 2012 21:46

scottpch schreef:Lees alle kranten er maar op na, Albert heeft daar zelf mee ingestemd en na de heisa daarover z'n keutel vlug ingetrokken en gezegd dat hij alsnog zou delen. Hij heeft dus wel degelijk in eerste instantie zijn woord niet gehouden.
Ik zei het toch!

Achteraf onderhandelen over premies .
En dan samen gaan bepalen wie het meest of minst heeft gewerkt.
Een garantie op heibel.

Zelfs hier op het forum.
Zij is ook tegen

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 03 feb 2012 22:03

Simen, jij had een vooruitziende blik, je hebt je roeping gemist. :lol:

pedaaltje
Forum-lid

pedaaltje 28 feb 2012 11:47

Volgend jaar gaan de crossen er toch weer anders uitzien. Er zijn geen rondes meer enkel van punt A naar punt B...
Maar hoe doen ze dat dan met de materiaal zone??

vegeta
Forum-lid

vegeta 28 feb 2012 13:52

? van punt A naar B waar haal je dit nu weer

pedaaltje
Forum-lid

pedaaltje 01 mar 2012 12:00

Waar ik dit gelezen heb.
Ik las dit op sporza nu omdat mijn woord niet volstaat dacht ik dat ik het artikeltje nog wel zou terug vinden.

Op sporza vind ik het niet meer. Maar veel keywords die ik op zoek komen terug in een artikel over de ronde.

Het punt was dacht ik dat in bepaalde veldritten de modder zou verdwijnen en de renners dus van punt A naar punt B gingen rijden. Ik denk nu echter dat ik het verkeerd gelezen heb en dat dit artikel over de Ronde van Vlaanderen gaat. Waar de UCI opperde dat de modder uit de koers gehaald zou worden maar dat de organisatie dit niet wou omdat dit toch eigen is aan de Ronde

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 02 mar 2012 12:45

pedaaltje schreef: Het punt was dacht ik dat in bepaalde veldritten de modder zou verdwijnen en de renners dus van punt A naar punt B gingen rijden. Ik denk nu echter dat ik het verkeerd gelezen heb en dat dit artikel over de Ronde van Vlaanderen gaat. Waar de UCI opperde dat de modder uit de koers gehaald zou worden maar dat de organisatie dit niet wou omdat dit toch eigen is aan de Ronde
wartaal?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Plaats reactie