Wat betreft mogen we ons gelukkig prijzen dat er tegenwoordig keuze is

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik ben ook vroegtijdig overgeschakeld naar de NOS, waar Stef Clement op de zetel van Ducrot zat. Beetje jammer van de hinderlijke onderbrekingen door Joris v/d Berg, maar oké. Een van de belangrijkste eigenschappen van een commentator of een commentatorduo is sfeer toevoegen aan de beelden. In mijn optiek doet Renaat Schotte dat als de beste. Hij betrekt JdC hierin op gepaste wijze door hem uit te dagen en door hem ruimte te geven zodat hij zijn kennis en ervaring gedoseerd op de kijker/luisteraar kan overbrengen. Schotte verstaat de kunst om te laveren tussen informatie en vermaak. JvdB zit daarentegen veel te veel in de hoor-mij-eens-gevat-doen hoek.SiO2 schreef: ↑24 apr 2023 09:56 Ik kijk de koers altijd op Sporza (of Eurosport als Sporza niet uitzendt), maar heb 'm gisteren toch op de NOS gezet. KvN deed het voorkomen als Jezus Christus teruggekeerd was op aarde. Ik kan best tegen chauvinisme, maar dit trok ik niet meer. José de Cauwer (voor mij de beste wielercommentator die er is!) probeerde nog een beetje tegengas te geven, maar KvN was niet te houden.
Boogerd, die lul die heel de boel belazerd heeft? En verstaanbaar praten is ook al niet je dat!El Pistolero schreef: ↑24 apr 2023 12:19 Danny echt top, Boogerd en Clement ook. Joris v/d Berg kan ik echt niet aanhoren, zit er meer voor zichzelf dan de kijker.
Klopt, net als al die andere lullen, maar die blijven ontkennen.fiedoo schreef: ↑24 apr 2023 18:23Boogerd, die lul die heel de boel belazerd heeft?El Pistolero schreef: ↑24 apr 2023 12:19 Danny echt top, Boogerd en Clement ook. Joris v/d Berg kan ik echt niet aanhoren, zit er meer voor zichzelf dan de kijker.
Ja Boogerd heeft inderdaad spontaan bekendSiO2 schreef: ↑24 apr 2023 18:26Klopt, net als al die andere lullen, maar die blijven ontkennen.fiedoo schreef: ↑24 apr 2023 18:23Boogerd, die lul die heel de boel belazerd heeft?El Pistolero schreef: ↑24 apr 2023 12:19 Danny echt top, Boogerd en Clement ook. Joris v/d Berg kan ik echt niet aanhoren, zit er meer voor zichzelf dan de kijker.
Als fan het wielrennen is deze grondhouding t.o.v. gebruikers/oplichters wel een hele vervelende lijkt mijfiedoo schreef: ↑24 apr 2023 18:23Boogerd, die lul die heel de boel belazerd heeft? En verstaanbaar praten is ook al niet je dat!El Pistolero schreef: ↑24 apr 2023 12:19 Danny echt top, Boogerd en Clement ook. Joris v/d Berg kan ik echt niet aanhoren, zit er meer voor zichzelf dan de kijker.
Same here.Mehekachtohapi schreef: ↑24 apr 2023 19:28 Maakt niet uit hoe je schoon schip maakt, als je het maar doet. Ik vind Boogie een sympathieke en makkelijk pratende commentator geworden.